به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور مسئولان ورزشی استان، ورزشکاران و علاقمندان در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد، عماد عزیزی، شکیبا زیدی، ستاره امینی و علیرضا خسرویان چهار ورزشکار اصفهانی حاضر در این رقابت ها تجلیل شدند.
رئیس هیات انجمن های ورزشی استان اصفهان در این مراسم گفت: اصفهان همچون سایر رشته های ورزشی، در رشته فوتبال رومیز نیز از قابلیتهای بالایی برخوردار است و می تواند برای سالها بدنه اصلی تیم ملی کشورمان را تشکیل دهد.
حمیدرضا غزنوی ادامه داد: فوتبال رومیز استان اصفهان در صورت حمایت مالی بخش خصوصی می تواند در هر مسابقه آسیایی و جهانی خوش بدرخشد و افتخار کسب کند.
تیم ملی بزرگسالان کشورمان با ترکیب عماد عزیزی، امید عبدی، علی شیرمحمدی، مهدی حبیبی، امید رحمانی شهری، حسینی امینی، رضا سرافرازی و کریم اسدی یکشنبه شب در دیدار پایانی رقابت های فوتبال رومیز جهان با حساب 42 بر 28 و در مجموع تیمی با نتیجه دو بر صفر ایتالیا را شکست داد و قهرمان این مسابقات شد.
تیم های ملی ترکیه و اسلوونی نیز به ترتیب سوم و چهارم شدند.
تیم ایران قبل از این مسابقه در نیمه نهایی از سد از تیم ملی اسلوونی گذشته بود.
امیر غریبلو رییس انجمن فوتبال رومیز به عنوان مدیر و بهبود موسوی به عنوان مربی تیم پرافتخار کشورمان را در جام جهانی هدایت می کردند.
در رقابتهای کلاسیک دوبل جهان نیز عماد عزیزی و علی شیر محمدی مدال برنز را کسب کردند.
تیم ملی بانوان کشورمان نیز با ترکیب شکیبا زیدی، ستاره امینی، عاطفه دهقان، فاطمه حسنی غفاری، مریم پارسا، مریم فرازیان و گلشن چمنی به مقام چهارم جهان دست یافت.
انجمن 'فوتبال رومیز' که قبلا به نام فوتبال رومیز شناخته می شد، از زیر مجموعه های فدراسیون انجمن های ورزشی کشورمان محسوب می شود.
فوتبال دستی یا همان فوتبال رومیزی یک بازی سرگرم کننده رومیزی است که ورزش فوتبال واقعی را شبیه سازی می کند.
اختراع فوتبال دستی در سال 1937 بنام 'الژاندرو فینیستره' نویسنده و شاعر اسپانیایی ثبت شده است.
ت / 6020 / 2093 ** خبرنگار: علیرضا حکیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.