به گزارش ایرنا، روزنامه پیام آشنا این مطلب را به قلم باهره حیدری در ستون نگاه روز خود به رشته تحریر درآورده است.
در بخشی از این مطلب آورده شده: با انتشار تصاویر دوربین مداربسته از حوادث روز چهارشنبه و انتشار تصاویر تروریست ها توسط وزارت اطلاعات مردم بیشتر به اهمیت ایثار و از جان گذشتگی سربازان این سرزمین پی بردند، در ایران اسلامی علی رغم وجود جناح ها و سلایق مختلف ، مردم اما در حفظ مصالح و امنیت ملی ذره ای تردید به خود راه نمی دهند و همواره در چنین مواردی یکپارچه در برابر دشمنان این کشور و نظام می ایستند.
پیامی که دشمن از اقدامات هم وطنان مان می گیرد این است که اگر انتقاد و بحثی در کشور وجود دارد مربوط به مسائل داخلی کشور بوده و دیگران اجازه دخالت در امور داخلی را نخواهند داشت.
سطح امنیت در ایران به قدری بالا بوده و هست که نسل های جدید تا به حال چنین رویدادهایی را ندیده اند و هر چه که شنیده اند مربوط به همان روزهای خونین اوایل دهه 60 بوده است.
در بخش پایانی این مطلب آورده شده: تروریست ها در سراسر دنیا هستند و فعالیت می کنند، این اتحاد ملت ها است که می تواند انگیزه تروریست ها را نابود کند و به آنها بفهماند که اعمال کثیفشان راه به جایی نخواهد برد ، قصد آنها وارد کردن هر چه بیشتر خسارات جانی و مالی است که این هدف محقق نمی شود چرا که با کوچک ترین تحرکی در خاک ایران اسلامی نیروهای امنیتی هوشیار و بیدار و تا دندان مسلح ما آنها را زنده نخواهند گذاشت.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.