به گزارش ایرنا، فرماندار و رئیس هیات اجرایی ساوجبلاغ دراین نشست، گفت: هدف از برگزاری جلسات آموزشی انجام بخشی از وظایف محوله در زمینه برگزاری صحیح ودقیق انتخابات در سطح شهرستان است.
وی افزود: طبق برنامه زمانبندی انتخابات درمدت زمان تعیین شده برنامه‌های آموزشی برای عوامل اجرایی اعم ازهیات های اجرائی،هیات های بازرسی، نمایندگان فرمانداران، اعضای شعب و تمامی افرادی که به نوعی در برگزاری انتخابات دخیل هستند آموزش های مریوطه را ببیند تا با شناخت دقیق قوانین ،آئین‌نامه ها ودستورالعمل های انتخابات در راستای برگزاری این رویدادملی موفق عمل کنندوبا ایجاد فضایی آرام مردم باخیالی آسوده درانتخابات شرکت نمایند.
وی بیان کرد: هیات اجرایی بخش مرکزی در انتخابات شوراهای اسلامی به صورت یک بخش مستقل عمل می کند اما، در انتخابات ریاست جمهوری در قالب هیات اجرایی شهرستان فعالیت دارد.

پالیز گیر تصریح کرد: در این نشست آموزشی نحوه تعیین اعضای شعب، تعیین و تصویب شعب اخذ رای در نقاط شهری و روستایی، نحوه سرکشی به شعب و آموزش تمامی قوانین و وظایف موجود در آیین نامه از جمله اقداماتی است که توسط آقای دهقان مسئول کمیته آموزش برای شما اعلام می گردد
درادامه سربازرس حوزه انتخابیه ساوجبلاغ نیز خطاب به بازرسان شعبات گفت : بازرس یک شعبه رای گیری باید نسبت به سایرین قوانین انتخاباتی رابهتر بدانی و براساس قانون کار خود را به نحواحسنت انجام دهد.
قاسم جهانبخش خاطرنشان کرد: بازرسان در صورت مشاهده هر تخلفی ابتدا تذکر لازم را بدهند و در صورت تکرار، موضوع را با نمایتده فرماندار مطرح و در لیست مربوطه به طور دقیق ثبت کرده، گزارش را به سربازرس نیز اعلام کنند.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.