به گزارش ایرنا، اصغر عربیان با اشاره به اهمیت تشکیلات نیروهای مردمی و زیرساخت های فرهنگی در تشکیلات، به همگام بودن آن با مردم و فرهنگ ایرانی تاکید کرد.
وی با بیان اینکه جبهه مردمی انقلاب اسلامی ربطی به گرایش های اصولگرایی و اصلاح طلبی ندارد، دعوت و حضور همه ظرفیت‌های مردمی و اقشار را رویکرد جبهه مردمی دانست.
وی با تاکید بر سخنان امام علی(علیه السلام) مبنی بر مهم بودن نظم در همه امور، گفت: نظم از مهم ترین اصول است و نکته‌ای که می توانیم در جبهه انقلاب بر آن تاکید کنیم، نظم دادن به امور است.
رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی البرز تبلیغ و ترویج اهداف جبهه های مردمی را از مهم ترین اهداف جبهه دانست و تصریح کرد: شکل گیری جبهه های مردمی مختص به انتخابات نیست.
عربیان هدف از تشکیل جبهه های مردمی انقلاب اسلامی را خدمت به مردم خواند و بیان کرد: در جبهه مردمی نیرو های انقلاب مطالبات مردم در چهارچوب های دینی و قانونی پیگیری می شود.
عربیان اضافه کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگرفته از مردم بوده و هر روز به گستره آن افزوده می شود.
وی در خصوص فعالیت این جبهه درباره انتخابات شوراهای شهر و روستا، اظهار داشت: جبهه هنوز تصمیم نهایی را درخصوص انتخابات شورا اخذ نکرده و با تشکیل کمیته‌ تخصصی درحال بررسی جوانب این موضوع است.
1535/6156خبرنگار:نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.