به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سیدخالد رسول زاده در خطبه های این هفته نمازجمعه بوکان با اشاره به لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: حضور گسترده در انتخابات باعث می شود افراد منتخب دارای پشتیبانی مردمی بیشتری باشند که این امر باعث تقویت پارلمان محلی و قدرت تصمیم گیری رئیس جمهوری در عرصه های مختلف می شود.
وی با بیان اینکه اقتدار، عزت و پایداری ایران اسلامی از مهمترین نتایج حضور گسترده مردم در انتخابات است و باید این امر مورد توجه جدی مردم باشد، اضافه کرد: حضور گسترده و حماسی مردم شجاع ایران اسلامی در انتخابات موجب عزت و اقتدار میهن اسلامی و شکست توطئه های استکبار جهانی خواهد شد.
وی گفت: حضور گسترده در انتخابات وظیفه همه ما است که با تدبیر و تفکر افراد صالح را انتخاب کنیم و با انتخاب خود جواب دندان شکنی هم به دشمنان کشورمان بدهیم.
ماموستا رسول زاده ادامه داد: بی اخلاقی در انتخابات جایز نیست و همه افراد تائید صلاحیت شده باید شئون اسلامی و اخلاقی را در هنگام تبلیغات رعایت کنند و به هیچ کس نباید تهمت و افترا زده شود.
امام جمعه موقت بوکان با اشاره به اینکه حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات در حفظ انقلاب بسیار موثر است، اضافه کرد: مشارکت و حضور هر چه بیشتر مردم در انتخابات وحدت ملی و امنیت ملی را به دنبال خواهد داشت پس مردم باید این حضور گسترده را به منصه ظهور برسانند.
انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.
شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
7510/2093 ** خبرنگار: محمد ادیب ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.