به گزارش صبح یکشنبه ایرنا از کمیته اطلاع رسانی انتخابات فرمانداری علی آباد، حسن صادقلو در بازدید از روند ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر و روستا در این شهرستان با قدر دانی از اعضای ستاد انتخابات افزود که امیدوارم انتخابات همچون گذشته با سلامت و آرام برگزار شود.
وی همچنین اظهار امیدواری کرد که با حضور مردم فرهیخته استان، توجه به مر قانون و فراهم شدن شرایط اجرایی شاهد انتخاباتی پرشور در 29 اردیبهشت سال 96 باشیم.
استاندار گلستان؛ انتخابات شوراها را مهم بیان کرد و افزود: مسئولان ظرفیت رابرای تمام داوطلبان به رسم عدل وعدالت، امانت وحق الناس باید رعایت کنند و نامزدها نیز ادبیات رفتاری وگفتاری را مد نظر داشته باشند که در شان انقلاب ونظام است.
صادقلو اظهار داشت: قول دادن در انتخابات یک نوع مسیر انحرافی است، افراد باید برنامه های خود را ارائه کنند ولی هیچ وقت قول ندهند.
وی اضافه کرد که یکی از گرفتاری های ما این است که نامزدها قول داده ولی با عمل نکردن به آن شان شورا زیرسوال می برند که باید اینگونه نباشد.
به گفته وی؛ انتخابات شورا زمینه ساز عمران و توسعه آفرینی شهرها است چرا که اثر بخشی آن برای نظام و ریاست جمهوری نیز خواهد بود.
شهرستان علی آباد با 4شهر علی آبادکتول ، فاضل آباد ، مزرعه و سنگدوین و 76 روستا در شرق گرگان واقع است.
ش/1648
تنظیم : شربتی **انتشار : پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.