به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،علی ترکاشوند با اشاره به شرایط اقتصادی خانوارها به ویژه دهک های کم برخوردار جامعه و عدم امنیت شغلی مناسب با پرسشی مبنی بر اینکه در چنین شرایطی وظیفه مسئولان و نخبگان چیست؟ آیا زمانِ اقدام و عمل فرا نرسیده است؟ گفت: حرکت در مسیر تحقق شعار سال پاسخ به این پرسش ها است.
وی با بیان اینکه شهرداری ها از نهادهای اشتغال زا به شمار می روند و نقش بسزایی در رونق و شکوفایی تولید دارند، بیان داشت: ما باید به سمتی حرکت کنیم که اسراف و ریخت و پاش در بدنه شهرداری به صفر برسد.

ترکاشوند با تاکید بر اینکه باید نگرش ملی خود را تقویت کنیم، افزود: برخی تصور می کنند که دنیا تنها تحولات کلی کشور را رصد می کند اما باید بدانید که حتی توقف پروژه های عمرانی در کوچک ترین شهرِ ایران، ما را دشمن شاد می کند، آنها با انعکاس این اخبار در رسانه های خود به دنیا می گویند که ایران در اثر تحریم ها فلج شده است، پس بیایید فشارها را مضاعف نماییم. 

این مسئول تصریح کرد: باید در صحنه اقدام و عمل برای پیاده سازی مبانی اقتصاد مقاومتی و تحقق عینی مطالبات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی آستین همت بالا بزنیم و همانطور که در کرج به ساز و کار مناسبی برای تسریع در اجرای پروژه های عمرانی دست یافته ایم، این فرمول را به دیگر بخش ها نیز تسری بخشیم، سرمایه گذار خصوصی جلب نماییم و با هزینه کمتر و کارآمدی بیشتر شهر را اداره نماییم. امروزِ زمان آزمون و خطا نیست، زمان شعار و وعده هم نیست، امروز زمان به ثمر نشاندن اقدامات و عرضه آنها به جامعه است

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610312
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.