سردار بخشعلی کامرانی صالح روز شنبه درگفت وگو باخبرنگار ایرنا، افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری دربیانات گهربار خود و درنامگذاری سال های اخیر همواره بر موضوع اقتصاد تاکید کرده اند، باید به این مقوله نیز توجه ویژه ای داشته باشیم چراکه دشمنان با توسل به روش هایی مانند تحریم های اقتصادی همواره درصدد ضربه زدن به کشور بوده اند.
وی اضافه کرد: نیروی انتظامی درتحقق شعار امسال نقش بسیار مهمی دارد، چراکه پایه اصلی هرفعالیتی وجود امنیت است و بدون امنیت توسعه اقتصادی امکان پذیر نیست.
کامرانی صالح افزود: دراین خصوص پلیس نقش مستقیم و تاثیرگذاری دارد و مبارزه با قاچاق کالا ازجمله مواردی است که تاثیر بسزایی درتقویت تولیدات داخلی و جلوگیری از خروج سرمایه به خارج ازکشور دارد که خوشبختانه دراین حوزه درسال گذشته توقیفات خوبی داشته ایم.
وی نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز مهم دانست و اظهار داشت:‌ اقتصاد، تولید و اشتغال کشور با قاچاق کالا با مشکلات عدیده ای روبرو می شود.
سردار کامرانی صالح خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مقابله جدی با قاچاق کالا که بزرگترین ضربه به اقتصاد کشور است، مورد تاکید مقام معظم رهبری است پلیس نیز همواره درتلاش است با هرگونه کالای قاچاق از جمله قاچاق کالا برخورد کند.
2098/1535خبرنگار: مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.