به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در آیین کلنگ زنی بیمارستان فردیس، گفت: این پروژه از مصوبات سفر رییس جمهوری به استان البرز است که بالغ بر 600 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این بیمارستان اختصاص یافته است.
خسرو ارتقایی افزود: در تلاش هستیم بتوانیم اولین قسط اعتبارات را جذب کنیم. دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با منابعی که در اختیار داشت توانست عملیات این پروژه را اجرایی کند و اکنون شاهد تلاش شروع کار توسط پیمانکار در این پروژه بزرگ هستیم.
وی اظهار داشت: پروژه بیمارستان با 160 تختخوابی فردیس در ابتدا پیش بینی شده است که تا 300 تخت خواب قابل توسعه است و امیدوارم با افزایش زمین این بیمارستان بتوانیم یک بیمارستان خوب، لایق شان مردم این شهرستان بسازیم.
وی افزود: انتخابات شورای شهر را در این شهرستان خواهیم داشت و این دو منطقه 3 و 10 شهرداری کرج در آینده جزو شهر فردیس خواهند شد. چنین پتانسیل و جمعیتی بالا از حداقل امکانات در زمینه بهداشت و درمان برخوردار نبودند، اما امروز با اجرای عملیات ساخت این بیمارستان، شاهد بهره برداری از این پروژه بزرگ در سال های آینده خواهیم بود.
وی در ادامه از دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به دلیل تلاش برای افزایش سرانه استان قدردانی کرد. در ابتدای دولت تدبیر و امید به ازای هر هزار نفر چهار دهم تخت بیمارستانی بود امروز با طرح هایی که بهره برداری شده و در حال ساخت است به یک و دو دهم تخت برای هر هزار نفر خواهد رسید و با بهره برداری از پروژه های مشابه فردیس به یک و هفت دهم خواهد رسید و یک جهش و تحول اساسی در بخش بهداشت و درمان استان البرز شاهد خواهیم بود.
پروژه بزرگ بیمارستان 160 تختخوابی فردیس که از مصوبات هیئت دولت قبل بود و در سال 89 کلنگ آن به زمین زده شد، اما به دلیل تامین نشدن اعتبار آن حدود 5 سال این پروژه مسکوت ماند.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.