به گزارش خبرنگار ایرنا، فضل الله رنجبر عصر چهارشنبه در آخرین جلسه شورای اداری کرمانشاه افزود: دولت یازدهم با درایت رییس جمهوری و حمایت و تدبیر مقام معظم رهبری خدمات ارزشمندی ارایه کرده که باید بازگو شود.
وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها فرموده اند هیچ فردی حق ندارد در جهت ناامیدی مردم حرفی بزند و یا قلم بزند.
رنجبر اظهار کرد: بزرگنمایی مشکلات اقتصادی از جمله اقدام های دشمنان و بیگانگان است و همه دولت های این نظام مقدس بویژه دولت یازدهم خدمات قابل توجهی ارائه کرده اند که نباید اجازه تصعیف این دستاوردها داده شود.
وی با تاکید براینکه دولت یازدهم تاکنون کارنامه درخشانی برجای گذاشته ادامه داد: دولت در عرصه سیاست خارجی با تایید رهبری و پشتکار تیم مذاکره کننده توانست در برابر نقشه شوم دشمنان ایستادگی کند و علاوه براین در افزایش تولید و فروش چند برابری نفت و کاهش نرخ تورم موفقیتی چشمگیر داشته است.
فرماندار کرمانشاه به پاره ای از خدمات ارزنده دولت یازدهم در حوزه شهرستان کرمانشاه اشاره کرد و ادامه داد: تا روی کارآمدن این دولت تنها 31 تا 34 روستای شهرستان گاز داشتند که اکنون به بیش از 170 روستا گازرسانی شده و گازرسانی به 20 روستای دیگر نیز در دست اقدام قرار دارد.
وی یادآور شد: در همین دولت پروژه گازرسانی به بخش هلشی به عنوان بخش محروم سرفیروزآباد به بهره برداری رسید.
رنجبر، از دهیاری ها به عنوان شهرداری های محلی یاد کرد و ادامه داد: در گذشته تنها 163 دهیاری در شهرستان وجود داشت که در دولت یازدهم 164 دهیاری دیگر اضافه شده است.
وی افزود: در همین دولت با همت بخشداری ها در زمینه بهسازی محیط روستایی با اعتباری به میزان 120 میلیارد ریال برای 351 روستا هزینه شد که در این طرح به شن ریزی، جدول گذاری و ایجاد میدان در برخی روستاها اقدام شد.
وی از صدور 210 هزار جلد دفترچه بیمه سلامت روستایی در شهرستان کرمانشاه به عنوان خدمت ارزنده دیگر دولت یاد کرد و گفت: کلنگ زنی بیمارستان 340 تختخوابی، پروژه ساخت سه کلینیک تخصصی و بیمارستان سوختگی از دیگر طرح های عمرانی دولت است.
رنجبر از بهره برداری از ورزشگاه 15 هزار نفری، اجرای بوستان 180هکتاری سراب قنبر، عملیات ساماندهی ورودی شهر کرمانشاه و پروژه گاوداری 6 هزار راسی ماهیدشت به عنوان طرح های دیگر دولت یازدهم یاد کرد.
فرماندار کرمانشاه افزود: بالغ بر 40 واحد صنعتی با دو هزار فرصت شغلی که در گذشته راکد بوده اکنون با پیگیری ستاد تسهیلات، بانک و حمایت دولت در دست افتتاح و بهره برداری است.
رنجبر از آتش سوزی مدارس در گذشته به عنوان معضلی بزرگ یاد کرد و گفت: اکنون 88 میلیارد ریال برای ایمن سازی مدارس اعتبار اختصاص یافته که 85 درصد مدارس را در بر می گیرد.
رنجبر تصریح کرد: در حوزه شهرستان تا ابتدای سال 95، 185 دیدار با خانواده شهدا جانبازان و ایثارگران داشته ایم که این دیدارها در سال جاری 95 مورد بوده است.
به گفته فرماندار کرمانشاه، باید در جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تلاش شود و با تخلفات انتخاباتی بشدت برخورد می شود.
شهرستان کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جای داده است.
8066/7460 خبرنگار:زهره کریم زاده ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.