به گزارش روز شنبه ایرنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان در آیین بهره برداری از این طرح ها، پروژه های افتتاح شده را شامل بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی گوگد در شهر گوگد، پایگاه سلامت حاج علی جمالی درشهر گلشهر، مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی رئوف در سه طبقه در شهر گلپایگان، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مرحوم درویش حسین نباتی در روستای سعید آباد و مرکز دیالیز حضرت زهرا(س) در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان عنوان کرد.
دکتر ناصر رستمی زیر بنای پنج پروژه افتتاح شده را حدود 2 هزار و 500 متر مربع اعلام کرد و افزود: برای اجرای این پروژها حدود 2 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه شده، که حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان آن توسط خیران تامین شده است.
وی با تجلیل از خیران سلامت در گلپایگان گفت: در بهره گیری از مشارکت خیران اولویت های بهداشت و درمان این شهرستان مد نظر بوده است که با مشورت با آنان، کمک خیران در این زمینه هدایت و هزینه شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان نیز در این آیین گفت: امروز با افتتاح این پنج پروژه، جشن اتمام زیر ساخت های بهداشتی درمانی شبکه بهداشت درمان گلپایگان برگزار شد.
دکتر علیرضا یوسفی افزود: عملیات عمرانی بیشتر پروژه های در دست اقدام نظام شبکه بهداشت و درمان گلپایگان به اتمام رسیده است.
وی ابراز امیدواری کرد: همه پروژه های شبکه بهداشت و درمان گلپایگان تا چند ماه آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه بیمارستان دولتی امام حسین(ع) این شهر نیز طی 2 سال گذشته 100 درصد بازسازی شد، اظهار امیدواری کرد: بازسازی بخش سی سی یو و کلینیک این بیمارستان نیز تا خرداد سال آینده به بهره برداری برسد.
وی با بیان اینکه طی 2 سال گذشته اقدام های موثری برای تجهیز بخش های مختلف بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان انجام شده است، افزود: این اقدام ها در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت تدبیر و امید، با کمک خیران نیک اندیش، تلاش مسئولان و مدیران لایق شبکه بهداشت و درمان گلپایگان، برای حفظ و ارتقای سلامت مردم این خطه انجام شده است.
امام جمعه گلپایگان نیز در این آیین با اشاره به با اهمیت بودن بهداشت و درمان در جامعه، گفت: برای ارتقای بهداشت و درمان گلپایگان همچنان به حضور و فعالیت خیران و انجمن های خیریه نیاز است.
حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیلی با قدردانی از خیران سلامت و مسئولان بهداشت و درمان استان اصفهان و شهرستان گلپایگان در راستای ارتقا و تجهیز زیرساخت های بهداشت و درمان این شهرستان گفت: خوشبختانه ظرفیت و بستر خوبی برای مشارکت خیران در این شهرستان فراهم شده است که باید از این ظرفیت به نحو مطلوب در بخش های زیر ساخت ها، تجهیزات و بخصوص درمان به نحو مطلوب استفاده شود.
در این آیین همچنین از حدود 30 نفر از خیران سلامت و مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان با اهدا تندیس و لوح سپاس تجلیل شد.
شهرستان گلپایگان دارای یک بیمارستان دولتی با 85 تخت ، 15 مرکز جامعه سلامت و پایگاه بهداشتی درمانی است.
شهرستان گلپایگان با سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و 52 روستا و آبادی در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
پ/ 7138 ** خبرنگار:محمد حسین توفیقی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.