به گزارش ایرنا ، دکتر علی اکبر شکارچی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه بهداشت و درمان مدیریت بحران خلخال افزود: با تلاش و پیگیری نماینده مردم خلخال در مجلس امکانات جدید پزشکی ، آزمایشگاهی ، رادیولوزی و عمل های جراحی برای این بیمارستان خریداری و نصب شد.
وی گفت: علاوه بر امکانات جدید بیش از هفت میلیارد و 500 میلیون ریال صرف رفع عیب و تعمیر تجهیزات سی تی اسکن این بیمارستان شد.
وی تشریح کرد: اعتبارت خرید تجهیزات جدید بیمارستان و نیز تعمیرات اساسی سی تی اسکن از سوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تامین و هم اکنون بیمارستان خلخال با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز پزشکی امکانات روز برای درمان بیماران منطقه آماده شده است.
وی اظهار کرد: برای رفاه حال مردم منطقه و مسافران و میهمانان نوروزی در تعطیلات عید علاوه بر فعالیت شبانه روزی بیمارستان با تامین چند پزشک در درمانگاه های شهرهای کلور مرکز بخش شاهرود ، هشجین مرکز بخش خورش رستم و درمانگاه های دو روستای پرجمعیت لرد و برندق خلخال به مراجعان خدمات درمانی ارائه خواهد شد.
شکارچی افزود: برای حضور پزشکان متخصص در تعطیلات نوروزی در بیمارستان خلخال برنامه ریزی شده و با لغو مرخصی پزشکان متخصص مشکلی در مراجعه بیماران به تخصص های پزشکی مختلف در تعطیلات نوروز نخواهد بود.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.