باقر بهرامی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ساعت 18 روز سه شنبه در تماس با اورژانس خبری مبنی بر وقوع حادثه نشتی گاز در یکی از تالارهای ارومیه دریافت شد که بلافاصله بعد از دریافت خبر با اعزام 10 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نسبت به حضور در محل حادثه اقدام شد.
وی اضافه کرد: در این حادثه تعدادی از مصدومان علاوه بر انتقال با خودرو های اورژانس با خودروهای شخصی و دستگاه های آمبولانس به بیمارستان های سطح استان منتقل شدند.
وی حال عمومی مصدومان را به غیر از 3 نفر رضایت بخش اعلام کرد و ادامه داد: تمامی مصدومان تحت درمان هستند و این حادثه تلفات جانی نداشته است.
وی با بیان اینکه احتمال افزایش آمار تعداد مصدومان وجود دارد گفت: تمامی بیمارستان های دولتی ارومیه در حالت آماده باش بوده و در حال پذیرش و درمان مصدومان هستند.
سرهنگ صمدپور فرمانده انتظامی ارومیه نیز درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس درباره مسمومیت تعدادی از بانوان در تالار بهاران ارومیه گفت:در بررسی های اولیه علت مسمومیت استفاده از بخاری های گازی بدون دود کش اعلام شده و موضوع در دستور کار پلیس بوده و با هماهنگی مقام قضایی در حال بررسی دقیق حادثه هستیم.
به گزارش ایرنا امسال افزون بر 283 نفر از شهروندان استان تا آخر بهمن ماه بر اثر استنشاق گاز منو کسید کربن دچار مصدومیت شده اند.
7125/2093 **خبرنگار : طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.