به گزارش خبرنگار ایرنا مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشوردر این آیین افزود: این طرح با اعتبار 400 میلیارد ریال در مدت 30 ماه برای خدمات دهی بهتر به بیمه شدگان تامین اجتماعی و دیگر اقشار مردم بروجرد اجرا می شود.
سید تقی نوربخش با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این طرح از اردیبهشت ماه 96 اظهار کرد: طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد ارائه خدمات درمانی، بستری، تشخیصی و سرپایی را در این مرکزدرمانی تکمیل خواهد کرد.
وی اضافه کرد: به دنبال ایجاد مرکزی در بروجرد هستیم که بتوانیم با توجه به افزایش بیمه شدگان تامین اجتماعی در این شهرستان خدمات خوبی ارائه دهیم.
عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با تقدیر از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور و رئیس کمسیون اجتماعی مجلس رای پیگیری اجرای طرح توسعه بیمارستان کوثر گفت: امروز با اقدام وعمل مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شاهد کلنگ زنی طرح توسعه بیمارستان کوثر شهرستان بروجرد هستیم.
به گزارش ایرنا این آیین با حضورمدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس، معاون استاندار لرستان وفرماندار بروجرد وجمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.
شهرستان بروجرد با حدود 400 هزار تن جمعیت و قرار گرفتن در مسیر محورارتباطی جنوب به شمال کشوردارای سه بیمارستان دولتی، 2 بیمارستان خصوصی است.
7273/7190
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** اتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.