حمید شکری روز یکشنبه در جشن همدلی با حضور هنرمندان شهرستان گفت: میزان مشارکت مردم شهرستان میانه در سطح استان بی سابقه است.
وی از حضور هنرمندان و اصحاب رسانه برای برپایی این جشن جهت کمک به رفع مشکل یکی از هنرمندان میانه ای را حرکتی ارزشمند توصیف کرد و افزود: در جامعه ای که انسانیت زنده باشد انسان نمرده و یاد و نامش جاودانه می ماند.
امام جمعه میانه نیز در این مراسم گفت: به درد آمدن عضوی از جامعه باید درد همه ما بوده و برای درمان آن اقدام کنیم.
حجت الاسلام محمدرضا حامدی با بیان اینکه در دین اسلام بدون هیچ آلایشی، واقعیات عرضه شده و حتی در زمان جاهلیت نیز بر دل ها نشسته است،افزود: دست برداشتن از باورها و آموزه های دینی سبب زمین گیر شدن انسانهاست.
وی از هنرمندان شهرستان که بانی جشن محبت و همدلی برای حل مشکل یکی از هنرمندان میانه شدند، تقدیر کرد و گفت: به جهت این حرکت و اقدام شایسته باید به وجود این هنرمندان افتخار کنیم.
امام جمعه میانه غفلت از حال همدیگر و فاصله گرفتن از اخلاقیات را خطری بزرگ برای جامعه دانست و اظهار کرد: دین اسلام ورای هر اعتقاد و باوری، به انسان بودن ارزش قائل شده است.
وی ادامه داد: طلبکاران بدانند که مهلت دادن به بدهکاران برای پرداخت بدهی خود در واقع معامله با خدا محسوب شده و خداوند به اندازه روزهایی که به بدهکاران فرصت می دهید برای شما صدقه منظور کرده و پاداشی اخروی در نظر می گیرد.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی هم با حضور در این مراسم گفت: نمایندگی تا زمانی ارزشمند است که بتوان به مردم خدمت کرد.
یعقوب شیویاری با بیان اینکه انسان در برهه های مختلف زندگی دچار مشکلاتی می شود که ناشی از فراز و نشیب زندگی است، افزود: آنچه در این پستی و بلندی ارزشمند است، انسان دوستی و کمک به هم نوع است.
خبرنگار: زهره غلامی ** انتشاردهنده:محمد رستگار
7231/6132/6183

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.