به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در این نشست با اشاره به برگزاری نشست های متعدد برای رفع موانع تولید، گفت: با برگزاری این نشست ها سعی می کنیم موانع و مشکلات عرصه تولید رفع شود.
ابوالقاسم پالیزگیر با بیان اینکه این کارگروه به اشتغال و رونق اقتصادی کمک شایانی می کند، ابراز داشت: نشست های کارگروه در سال جاری 8 نشست با طرح مشکلات 70 واحد تولیدی بوده و این کارگروه توانسته در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی گام های ارزشمندی بردارد.
وی با بیان اینکه برای تسهیل و رفع موانع تولید مدیران نیز باید خدمات را به نحو مطلوب منعکس کنند، ابراز داشت: شهرستان ساوجبلاغ در بخش زیربنایی اقتصاد مسیر را به درستی طی کرده و امیدواریم مدیران زیر مجموعه با انعکاس صحیح خدمات به نحوی عمل کنند که تمامی موانع تولید رفع شود.
پالیزگیر در ادامه تصریح کرد: اگر مدیران عملکرد درستی را در حوزه اقتصاد داشته باشند، ساوجبلاغ در زمینه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح و در نهایت در اقتصاد و اشتغال شهرستان نیز بسیار موثر خواهد بود.
وی افزود: بانک های شهرستان سهم اعتبارات خود از رونق تولید را به خوبی ایفا کرده اند و حتی تعدادی از بانک ها فراتر از تعهدات خود نیز تسهیلات رونق تولید پرداخت کرده اند که این نشان دهنده عزم بانک ها در بازگشت شرایط مطلوب به حوزه تولید و در نهایت آرامش به جامعه است و گواه آن پرداخت 55 میلیارد تومان تسهیلات از 62 میلیارد تومان تصویبی در شهرستان ساوجبلاغ است.
فرماندار ساوجبلاغ برجام را یکی از نقاط قوت دولت خواند و افزود: باز شدن بازارهای بین المللی، افزایش قدرت مانور تجار و بخش خصوصی از جمله دستاوردهای برجام است که نتیجه اش پیشی گرفتن صادرات غیرنفتی، بر واردات است.
پالیزگیر با اشاره به ابلاغ سیاست های 24 گانه اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری افزود: سیاست های اقتصاد مقاومتی فاکتورهای خوب اقتصادی دنیا را در بردارد.
وی همچنین خاطر نشان کرد: امسال با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی وارد رونق شدیم و دولت یازدهم به طور جدی بدنبال ساماندهی مشکلات اقتصادی کشور است.
درپایان فرماندار واعضای کار گروه از فعالیت این شرکت تولیدی بازدید کردند.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.