قرجه طیار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، اظهار داشت: خرید حنس ایرانی به معنای رونق اقتصاد کشور، به حرکت درآمدن چرخ تولید، خروج صنایع داخلی از رکود و اشتغالزایی برای جوانان و کارگران ایران و درنهایت افزایش امید به زندگی است.
وی با قدردانی از حرکت ملی خبرگزاری ایرنا در راه اندازی کمپین خرید کالای ایرانی، گفت: اعتقاد دارم این حرکت خوب نباید موقتی باشد بلکه بایستی همه ما بویژه رسانه ها تلاش کنند تا این حرکت به فرهنگ عمومی و دائمی تبدیل شود.
طیار همچنین از تولید کنندگان و صاحبان صنایع نیز خواست، با ارتقای کیفیت کالاهای تولید داخلی، نقش خود را در تشویق و ترغیب بیشتر مردم به خرید کالای ایرانی ایفا نمایند.
وی تصریح کرد: وقتی مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا اعلام می کنند که روزانه بیش از سه هزار کانتینر جنس قاچاق وارد کشور می شود، این به معنی نابودی صنعت داخلی و اشتغال در کشور است.
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: راه مقابله با کالای قاچاق و بی کیفیت خارجی، خرید کالای ایرانی است که مردم باید دراین خصوص همصدا و همدل، عزم خود را برای خرید کالای ایرانی جزم کنند.
به گزارش ایرنا، توجه به تولید داخلی به چرخاندن چرخ های اقتصاد کشور، اشتغالزایی و ریشه کنی بیکاری، کاهش وابستگی به خارج و دستیابی به بازارهای منطقه ای و جهانی برای معرفی مزیت های محصول ایرانی می انجامد.
با توجه به اهمیت این موضوع، خبرگزاری جمهوری اسلامی همسو با سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، کمپین خبری «خرید کالای باکیفیت داخلی» را برای بهبود وضعیت تولید و معیشت کارگران ایرانی از 15 اسفند آغاز کرده است.
شهرستان گنبدکاووس براساس نتایج اولیه سرشماری 1395 با افزون بر 380 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده : تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.