حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر این اساس در ساعت ۱۸.۳۰ چهارشنبه ۲۰ فروردین سرود جمهوری اسلامی، دعای فرج، مولودی خوانی و سروده های ویژه ولادت با سعادت امام زمان (عج) از بلندگو های ثابت سطح استان پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: این جشن صوتی نیمه شعبان با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا تا هنگام اذان مغرب ادامه دارد و پس از اذان نیزپخش دعای فرج را خواهیم داشت.

روحی یزدی گفت: همچنین در سراسر کشور درساعت ۲۰:۴۵ امشب نیز زیارت آل یاسین از مسجد جمکران توسط صدا و سیما پخش می شود .

وی اضافه کرد: همزمان سراسر کشور استان البرز نیز درساعت راس ساعت ۲۱ امشب ۲۰ فروردین ماه "بانگ یامهدی ادرکنی از بلندگوهای مسجد خود خواهد داشت که مردم نیز از پشت بام ها همراه می شوند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: همچنین همزمان با بانگ یا مهدی ادرکنی چهار نقطه در شهرستان کرج نیز نورافشانی می شود.

روحی یزدی یاد آورشد: صبح و بعد ازظهر نیمه شعبان نیز کمیته مردمی جشن های نیمه شعبان با مداحی های صوتی همراه با ضدعفونی که در معابر وخیابان های شهر کرج دارد یک ساعت قبل از اذان ظهر این روزخجسته پاس می دارد.

وی گفت: ظهر نیمه شعبان با مولودی خوانی از بلندگوهای ثابت در خیابان های اصلی شهرستان های استان البرز تا اذان ظهر این روز بزرگ گرامی داشته  شده و پس از اذان دعای فرج در این استان طنین انداز می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.