حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اعمال شده در حضور افراد در مجامعه عمومی، مردم استان تهران ساعت ۲۱ شب نیمه شعبان مصادف با ۲۰ فروردین، بر فراز بام‌های ندای الله‌اکبر و یا مهدی ادرکنی سر خواهند داد.
وی افزود: از ساعت ۲۰:۴۵ شب نیمه شعبان، زیارت آل یاسین و دعای فرج از بلندگوی مساجد، اماکن عمومی و رسانه ملی پخش شده و مرم برای گذر از بحران شیوع ویروس کرونا، به خداوند متعال استغاثه می‌کنند.
 محمودی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری و مضطر بودن جهان بشریت، بیش از هر زمان دیگر، دل‌ها باید متوجه امام زمان(عج) بوده و مردم برای ظهور ایشان دعا کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از توزیع بسته‌های معنوی و غذایی به محرومین، برگزاری برنامه‌های مجازی توسط علما ومداحان و پایگاههای بسیج، تولید کلیپ‌ها و محتواهای مرتبط با مهدویت، فضاسازی شهری ونصب پرچم وآذین‌بندی میادین، نذر قربانی توسط تشکل‌های مردمی به منظور سلامتی امام زمان(عج) و توزیع بسته‌های میان‌وعده برای بیماران بستری در بیمارستان ها توسط خیرین به عنوان بخشی از اقدامات نیمه شعبان استان تهران یاد کرد.
وی افزود: اعمال شام تولید میلاد یگانه منجی عالم بشریت از قبیل احیای نیمه شعبان، تبدیل هرخانه به هیات و توسل و روزه در ۱۵ شعبان از جمله اعمال موکد است که امید می‌رود شیعیان با انجام این اعمال، مورد عنایت ودعای خیر آن‌حضرت قرار گیرند.
محمودی گفت: در شب نیمه شعبان، میادین اصلی شهرستان‌های استان تهران بدون تجمع مردمی نورافشانی می‌شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.