وی در این پیام تصویری که روز دوشنبه توسط دفتر آیت الله سبحانی منتشر شده، گفت: خداوند نعمت بزرگی را نیمه شعبان سال ۲۵۵ قمری به جهان بشریت عطا فرموده است که پیش از این در کتاب پیامبران پیشین بر آن نعمت خبر داده شده است.

آیت الله سبحانی با بیان اینکه در زبور و تورات آمدن حضرت مهدی(عج) خبر داده شده است ، افزود: بر طبق وعده خداوند، روزگاری می رسد که زمین را صالحان مالک می شوند و آن را مدیریت می کنند و این وعده در زمانی محقق می شود که ظهور تحقق یابد.

این مرجع تقلید، با بیان اینکه روز ۱۵ شعبان روز شادی و شب نیمه شعبان شب عبادت است، ادامه داد: در نیمه شعبان امسال که بلای کرونا بشریت را احاطه کرده است که توسل به دعا برای برطرف شدن این بلا توصیه می شود.

وی اظهار داشت: افزایش معنویت، توسل و دعا برای برطرف شدن این بلا از بشریت و همچنین رعایت دقیق توصیه پزشکان و اجتناب از تخلف از این توصیه ها باید مورد تاکید و توجه همگان باشد.

آیت الله سیحانی افزود: همه باید در نیمه شعبان دعا کنیم تا خداوند به برکت امام زمان(عج) با رافت و رحمت خود این بلا را نیز از بشریت برطرف کند.

به گزارش ایرنا، پیش از این نیز شمار دیگری از مراجع تقلید و علمای برجسته حوزه های علمیه از مومنان خواسته بودند با استفاده از فرصت مغتنم نیمه شعبان و توسل به امام زمان(عج)‌ از درگاه الهی رفع بلای کرونا را بخواهند./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.