به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی روز یکشنبه در نشست خبری افزود: دشمنان در مسیر ضربه به انقلاب اسلامی بر روی قشر جوان جامعه سرمایه گذاری فکری می کنند.
وی ادامه داد: بدخواهان در تلاش هستند تا آینده انقلاب اسلامی را رو به زوال نشان دهند و باید تلاش کنیم تا جایگاه و شان جمهوری اسلامی به منصه ظهور گذاشته شود.
روحی یزدی گفت: دشمنان با ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی به دنبال آن هستند تا تعصب و گرایش جوانان را به انقلاب اسلامی کاهش دهند اما نسل جوان با حضور فعال و همیشگی خود بدخواهان را مایوس کرده است.
وی خاطرنشان کرد: امروز باید هرچه بیشتر دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان بازگو کرد و دشمنان را ناکام ساخت.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز اضافه کرد: 14 کارگروه برای برنامه های دهه فجر پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه دشمنان درتلاش هستند تا چهل سالگی انقلاب را با مانع مواجه سازند باید هرچه بیشتر آیین های گرامیداشت این ایام را به بهترین وجه برگزار کرد .
روحی یزدی ادامه داد: غبار روبی مزار شهدا به پاسداشت آرمانها و ارزش های انقلاب اسلامی، مشارکت های مردمی در برگزاری برنامه ها از برنامه های پیش بینی شده است.
وی اظهار داشت : بانگ الله اکبر و نور باران آسمان البرز به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، 15نقطه برگزاری راهپیمایی در سراسر استان از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این ایام فرخنده است.
وی یاد اورشد: همچنین با توجه به شهادت دخت نبی اکرم (ص) و مصادف شدن شهادت این بانوی گرانقدر با ایام الله دهه فجر برنامه های عزادارای ویژه ای نیز پیش بینی شده است.
روحی یزدی افزود: نصب تصاویر شهدا ، نخبگان و قهرمانان استان البرز در مسیر راهپیمایی 22 بهمن با هدف بالندگی هرچه بیشتر در برابر دشمن از دیگر برنامه های ویژه پیش بینی شده است.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.