سالار قاسمی  روز پنجشنبه ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت پدرشهیدان فهمیده به ایستادگی خانواده معظم شهدا از اول انقلاب تا امروز اشاره کرد و گفت: پدران و مادران شهدا فرزندان برومندی را پرورش دادند تا از اسلام، انقلاب و کیان ایران اسلامی دفاع کنند.

وی بیان داشت: یکی از وظایف ما را در مقابل خانواده معظم شهدا و ایثارگران را انتقال ارزش های انقلاب اسلامی با محوریت مقاومت، ایستادگی و ایثار به نسل های آینده تشکیل می دهد.

قاسمی ادامه داد: مقاومت و صبر خانواده شهدا و ایثارگران به نظام آبرو بخشیده و الگوی جامعه هستند.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا در راه اسلام، وطن و دفاع از حریم ولایت از جان عزیزترین کسان خود گذشته اند، یادآورشد: امنیت بی نظیر کشور مدیون خون پاک شهدا ست.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزادامه داد: : شهدایی مانند شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تا آخرین لحظه اطلاعات از ولایت را سرلوحه زندگی خود قرار دادند.

قاسمی عنوان کرد: خانواده ها معظم شهدا و ایثارگران  سرمایه ای ارزشمند برای نظام اسلامی و انقلاب محسوب می شوندکه باید قدردان آنان را بدانیم.

وی گفت: روح بلند پدر شهیدان فهمیده در روزی مزین به نام روز جمهوری اسلامی پر کشید شایسته است این خانواده معزز به ویژه فرهنگی فرهیخته خواهرشهیدان فهمیده با تمام رنجی که می برید از حریم امید پاسداری کنید و صبورانه این بار را به دوش بکشید.

پیکر پدر شهیدان فهمیده امروز بدون برگزاری آیین تشییع به صورت مستقیم از بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تهران به بهشت زهرا (س) منتقل و به خاک سپاری شد ولی صبح فردا، پنجشنبه فرزندان داغدار و خانواده شهیدان فهمیده از ساعت ۱۰ تا ۱۲ بر سر مزار برای فاتحه خوانی حضور می یابند.

حاجیه خانم فاطمه کریمی، مادر بزرگوار شهیدان فهمیده نیز روز ۱۲ اسفند ماه ۱۳۹۸ به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

شهید محمدحسین فهمیده که در آبان ماه سال ۱۳۵۹ و در سن ۱۳ سالگی با بستن مواد منفجره به کمر خود زیر تانک دشمن رفت و به شهادت رسید امام خمینی (ره) او را رهبر نامید. 
شهید داوود فهمیده نیز در مرداد ماه سال ۱۳۶۲ و سن ۲۱ سالگی در منطقه عملیاتی حاج عمران شربت شهادت نوشید.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.