عزیزاله شهبازی  روز جمعه در بازدید از حوزه انتخابیه ساوجبلاغ  افزود: امروز با تمهیدات درنظر گرفته شده مردم در جای جای استان البرز می توانند به شعب اخذ رای دسترسی پیدا کنند و این شور انتخاباتی را به رخ دشمنان بکشند.

وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی باردیگر در عرصه سرنوشت ساز انتخابات با آرمان های نظام اسلامی تجدید بیعت کردند و با حضور پرشور خود مهر باطل بر نقشه های شوم دشمنان زدند.

شهبازی گفت: این حضور پرشور سبب اقتدار و امنیت هرچه بیشتر نظام اسلامی می شود و باید با همراهی هرچه بیشتر مسوولان در حل مشکلات کشور گام برداشت.

وی خاطرنشان کرد: در بازدید از حوزه های انتخابیه استان البرز درشهرستان های این استان انتخابات در کمال آرامش درحال برگزاری است و انتخابات تا ساعت 20 تمدید شده است.

استاندار البرز تاکید کرد: ناظران و بازرسان و کسانی که مسوولیت دارند با حوصله و شکیبایی کامل مشغول کار هستند و از کسانی که  قصد رای دادن دارند تقاضا می شود این اقدام را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند.

وی اضافه کرد: با توجه به حضور پرشور مردم درصورت نیاز جز استان هایی خواهیم بود که درخواست تمدید می دهیم .

استاندار البرز دربازدید میدانی خود علاوه بر شعب اخذ رای شهرستان ساوجبلاغ از شعب اخذ رای شهرستان های نظراباد و اشتهارد نیز بازدید داشت .

استان البرز در این دوره از انتخابات ۱۲۰۰ شعب اخذ رای دارد که در شهرستان کرج ۷۰۴ شعبه ، فردیس ۱۵۶ شعبه بعلاوه یک شعبه برای اقلیت های مذهبی ، شهرستان اشتهارد ۴۸ شعبه ، شهرستان ساوجبلاغ ۱۴۳ شعبه ، نظرآباد ۹۹ شعبه و طالقان ۴۹ شعبه فعال شده است.

۲۳ هزار نیروی اجرایی و امنیتی انتظامی  به عنوان دست اندرکار انتخابات استان البرز فعالیت خود را آغاز کرده اند.

تعداد واجدان شرایط برای رای دادن در استان البرز یک میلیون و ۷۵۰ هزار و ۵۹۰ نفر بوده که از این تعداد ۸۷۹ هزار و ۲۰۹ نفر مرد و ۸۷۱ هزارو ۳۸۱ نفر زن هستند.

تعداد رای اولی های استان البرز ۸۵ هزار و۲۷۷ نفر است  که از این تعداد ۴۳ هزارو۴۸۳ نفر مرد و ۴۱ هزار و ۷۹۴ نفر زن می باشند.

استان البرز با ۲ حوزه انتخابیه و ۶ شهرستان ، جمعیتی حدود سه میلیون نفر دارد .

این استان دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.