«حسن خزایی پور» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲۲ هزار واجد شرایط رای در این دوره انتخابات در فراهان وجود دارد که از طریق ۳۶ شعبه اخذ رای شامل ۱۰ شعبه شهری و ۲۶ شعبه روستایی آرای خود را به صندق‌ها می‌ریزند.

وی شمار دست‌اندرکاران انتخاباتی این شهرستان را ۶۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: این افراد شامل عوامل اجرایی نمایندگان فرماندار و بخشدار، بازرسان، ناظران و اعضای شعب اخذ رای  هستند.

فرماندار شهرستان فراهان خاطرنشان کرد: ۱۵ شعبه ثابت و ۲۱ شعبه سیار اخذ رای با آغاز انتخابات در این شهرستان وظیفه جمع آوری آرا مردم را به عهده داشته و شور و نشاط فضای سیاسی، نویدبخش انتخاباتی چشمگیر است.

خزایی پور گفت: تمامی امکانات شهرستان فراهان برای برگزاری هرچه با شکوهتر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیج شده و پشتبانی و تهمیدات لازم تدارک دیده شده است.

وی انتخابات را نماد مردم سالاری دینی و ایجاد وحدت در کشور دانست و افزود: از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا امروز حضور مردم در پای صندوق های رای، دوام و قوام نظام اسلامی را دوچندان کرده است.

فرماندار شهرستان فراهان شعار یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را «گام دوم انقلاب، امانتداری، بی‌طرفی و انسجام ملی» عنوان کرد و گفت:  برگزارکنندگان انتخابات، امانت‌دار مردم بوده و باید از رای مردم به‌عنوان حق‌الناس حفاظت کنند و این اصلی اساسی در انتخابات محسوب می شود.

خزایی پور گفت: مردم شهرستان همواره با حضور حداکثری در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی پشتیبانی از نظام ثابت کرده‌اند و این بار نیز با حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق‌های رای، فرد اصلح را برای کرسی مجلس یازدهم انتخاب می کنند.

شهرستان فراهان از توابع استان مرکزی بوده که دارای ۲ بخش مرکزی به مرکزیت فرمهین و خنجین به مرکزیت شهر خنجین با ۲۸ هزار و ۹۹۴ نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.