دراین آیین که  شامگاه یکشنبه همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در کانون جوانان بسیج  کرج  برگزار شد، مردم قدرشناس و فهیم ، خانواده های معظم  شهدا و ایثارگران کرج حضور داشتند .

حاج محمد حسن فیضی شاعر البرزی و  جانباز مدافع حرم کربلایی حبیب عبداللهی با مداحی به بیان  رشادت های این سردار شجاع و پر صلابت نظام اسلامی پرداختند.

همچنین در آیین اربعین سردار سرافراز سپاه اسلام شهید سلیمانی، حجت الاسلام و المسلمین بی آزار تهرانی" پژوهشگر و مدرس حوزه علمیه و دانشگاه اظهار داشت: گرچه شهید سلیمانی در بین ما نیست اما اندیشه و راه او پرطرفدار است.

وی افزود: مکتب نورانی شهید سلیمانی در «جبهه بیداری و مقاومت اسلامی» در منطقه و سراسر جهان تا پاک کردن هرگونه ظلم و استکبار در سطح جهان و محو کامل غده  سرطانی رژیم اشغالگر قدس از صحنه روزگار ادامه خواهد داشت.

این مدرس حوزه و دانشگاه اظهار داشت:کام ها با شهادت  سردار سلیمانی تلخ شد و انتقام قوی و با صلابت نیز گرفتیم.

وی گفت: رفاه، امنیت در مسیر مقاومت است و سردار سلیمانی سرمایه دینی و مکتبی بود که دنیا به سمت خونخواهی ایشان گام برداشت.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان جبهه مقاومت و تعدادی از رزمندگان پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.  

براساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.