مجتبی فریدونی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارافزود: این نمایشگاه ها با استفاده از فناوری نوین در مدارس دوره متوسطه البرز با مشارکت دانش آموزان فعالیت خود را شروع کردند.

وی بیان داشت: حساسیت‌آفرینی، انگیزه بخشی، رفتارسازی، تجربه‌آفرینی، بصیرت‌آفرینی و معرفت بخشی به عنوان راهبردهای اصلی در برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب اسلامی یاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان براساس خلاقیت و ابتکار، محصولاتی را با شاخصه‌های مشخص شده ساخته و در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌کنند.

فریدونی ازکارنامه سیاه پهلوی، فساد سیاسی و اقتصادی رژیم شاهنشاهی، آشنایی با سوابق انقلابی شهر و مبارزان استانی، دستاوردهای انقلاب، ارائه مدل حکومت اسلامی و ولایت فقیه، فروپاشی نظام سلطه، بحران های اجتماعی در غرب بویژه بحران خانواده و معرفی جامعه نمونه اسلامی با الگوگیری ازسبک اسلامی - ایرانی به عنوان مهم‌ترین محور نمایشگاه‌ها ی انقلاب درمدارس یاد کرد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه ها درعمق بخشی به معارف انقلاب، ایجاد علقه قلبی، انس گرفتن با آرمان‌ها و ایجاد تعلق خاطر به مکتب انقلاب وبصیرت افزایی نقش موثری دارد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان البرزادامه داد: موضوع غرفه های این نمایشگاه ها را انقلاب اسلامی آغازگر عصرجدید عالم، آغازی بی پایان، جنگ گفتمان ها، مقایسه انقلاب بزرگ، عدالت مبارزه با فساد، برکات بزرگانقلاب اسلامی، چالش ها از دیروز تا امروز، دختران تمدن ساز، رستاخیز علمی، معنویت و اخلاق ، اقتصار، سبک زندگی، استقلال و آزادی، صف به صف قاسم ها پی خون خواهی تو ونسل آفتاب تشکیل می دهد.

فریدونی افزود: باید با روشنگری، آگاه‌سازی و اطلاع ‌رسانی گسترده به خانواده‌ها و دانش‌آموزان از آسیب‌های اجتماعی به نسل جدید، جلوگیری کرد.

این نمایشگاه ها تا ۳۰ بهمن ماه در مدارس استان البر دایر هستند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.