حجت الاسلام حسن مصلح روز یکشنبه در آیین جشن انقلاب دانش آموزان شهر برازجان افزود: باید به یاد بیاوریم و به جوانان بازگو کنیم که پیش از انقلاب اسلامی در چه جایگاهی قرار داشته‌ایم و امروز جمهوری اسلامی در چه جایگاهی قرار دارد.
وی بیان کرد: اگر ملت بزرگ ایران با استقبال و بدرقه بی نظیر از امام (ره) عشق و دلبستگی خود به امام و انقلاب را نشان دادند امروز و در گام دوم انقلاب با وجود تلاش‌ها و تبلیغات منفی دشمن این ملت با حضور میلیونی خود در بدرقه شهید سردار سلیمانی نشان دادند که به ارزش‌های انقلاب وفادارند و مصمم تر پای انقلاب خود ایستاده‌اند.
مصلح خطاب به دانش آموزان ادامه داد: همانطور که جوانان این انقلاب را به ثمر رساندند و در همه شرایط مختلف آن را حفظ و تداوم بخشیدند امروز نیز این جوانان هستند که در عرصه‌های مختلف هوشیار و بصیر ایستاده‌اند.

فرماندار دشتستان نیز گفت: دهه فجر سرآغاز و خاستگاه ارزش‌ها و رهایی ملت ایران و تحقق نقش مردم در سرنوشت خویش از اهداف بزرگ انقلاب است.
فتح الله نوروزی اضافه کرد: دهه فجر با ایثارگری و جانفشانی آغاز شد تا شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی محقق شود و به این دلیل امروز آن را مبارک می‌دانیم  زیرا روز شکسته شدن سلطه جهان‌خواران برابر ملت مظلوم است.
وی بیان کرد: امروز روز  تعامل و همبستگی و وحدت است و اینکه امام را الگوی اخلاقی خود در زندگی فردی و اجتماعی بدانیم و بگوییم که ای امام قدردان شما هستیم و راهت را گم  نمی‌کنیم. 
نوروزی ادامه داد: کرامت انسانی، استقلال و احترام و بازگشت به هویت دینی از دیگر اهداف مهم انقلاب است که تحقق آن موجب پیشرفت و سربلندی این ملت در سطح جهانی شد که باید در تداوم آن کوشید.
فرماندار دشتستان افزود: دشمن امروز با تمام توان برای ضربه زدن به اعتقادهای ملت ایران بویژه جوانان وارد میدان شده‌است که بیش از پیش و بیشتر از دیگران مسئولیت آموزش و پرورش را سنگین تر کرده‌است.
نوروزی گفت: امروز و در گام دوم انقلاب بیش از هر زمانی به وحدت و انسجام و یکدلی در تمامی سطوح جامعه نیازمندیم.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.