به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سید حجت مدنی بیان کرد: نفتگاز با استاندارد یورو۴ استان در طول هشت ماه گذشته سال جاری ۷۲ میلیون و ۶۰۰ هزارلیتر در جایگاه ها عرضه مواد نفتی منطقه اردبیل توزیع شده است .

وی افزود :شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل دارای ۴۳ باب جایگاه عرضه نفتگاز می باشد که از این تعداد ۱۷ باب در نواحی تابعه ( مرکزی ،خلخال، مشگین شهر،پارس آباد، گرمی و بیله سوار)وظیفه توزیع نفتگاز یورو ۴ را برعهده دارند.

مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه اردبیل با تاکید بر اینکه بنزین و گازوئیل با استاندارد یورو آلودگی کمتری برای محیط زیست دارد، بیان داشت :بطور متوسط روزانه ۳۰۰هزار لیتر نفتگاز یورو ۴ در استان توزیع می شود هم‌اکنون نیز درصدد ((جذب سهمیه بیشتر ))جهت توزیع در سایر جایگاه‌های عرضه نفتگاز در استان هستیم.

وی ادامه داد: این مقدار نفتگاز یورو توسط ۲۵۰۰ دستگاه نفتکش  طی این مدت به جایگاههای منطقه ارسال شده است .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل ضمن تقدیر از تلاش کارکنان منطقه اردبیل در جهت خدمت رسانی مفید و موثر به هم استانی های عزیز بیان داشت:  به منظور حفظ حقوق شهروندی و حفاظت از محیط زیست، کارشناسان کنترل کیفیت،  مهندسی فرآورده و خدمات مهندسی  شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل هر هفته حداقل یکبار تعداد ۷۱ باب  جایگاه های عرضه سوخت اعم از بنزین و نفتگاز استان را از نظر کیفی و کمی کنترل می کنند.

46
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1299503
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.