به گزارش ایرنا، سردار سید یوسف مولایی در سخنرانی قبل از خطبه نمازجمعه این هفته کرج افزود: اگر امروز پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانسته ایم به قدرت دست یابیم و توطئه های دشمنان را نقش برآب کنیم به واسطه ایثارگری ها در برهه های مختلف است.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی از یک کشور فاقد تجهیزات و امکانات پس از پیروزی انقلاب اسلامی به کشوری قدرتمند در سایه رهبری معظم انقلاب تبدیل شده که دشمنان هیچ یک از اهداف خود را نتوانسته اند اجرایی کنند.

مولایی گفت: جنگ هشت ساله، دفاع مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات رساند و جوانان ایران اسلامی با ایمان قوی و قلبی اقتدار و قدرت رابرای کشور به ارمغان آوردند.

وی خاطرنشان کرد: اگر کشوری قدرت داشته باشد درسطح بین الملل توسعه یافته است و نیروی انسانی از سرمایه های مهم دراین مسیر به شمارمی رود.

فرمانده سپاه امام حسین مجتبی (ع) تاکید کرد: نیروی انسانی متوکل به خدا و با ایمان می تواند دربرابر مشکلات ایستادگی داشته باشد چنانچه خیلی از کشورها امکانات و تجهیزات دارند ولی نیروی متوکل ندارند.

وی یاد آورشد: امروز باید در اقتصاد قطع امید از دشمنان داشت و به جوانان و سرمایه های داخلی اتکاء کرد.

مولایی گفت: دشمن به رغم تلاش های بی وقفه با انواع توطئه ها حتی جنگ نیابتی نتوانست به اهداف خود در جمهوری اسلامی به واسطه این ارزش ها و آرمان های مستحکم دست یابد.

۸۰۲۹/۶۹۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.