به گزارش ایرنا،ابوالفضل اینانلو روز دوشنبه درآیین متمرکز بازگشایی مدارس فردیس در مدرسه دخترانه رضوان شهرک ارم فردیس افزود:  این تقارن  نشانه ای از تبعیت از شهدا در مسیر جهاد علمی و استقلال سیاسی، فرهنگی و آموزشی است که نسل جوان باید از دلاورمردی ها و شجاعت های ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس الگو بگیرد.

وی اظهار داشت: قیام امام حسین(ع) در راستای فرهنگ جامعه امر به معروف و نهی از منکر بود.

اینانلو با بیان اینکه دانش آموزان مسولیت خطیر جهادگری در عرصه علم و دانش را بر عهده دارند،افزود: رزمندگان اسلام با رشادت و دلاورمردی های خود سبب عزت و اقتدار ایران اسلامی شدند.

فرماندار فردیس گفت: دشمنان جنگ را بر کشور ایران تحمیل کردندو  قصد ضربه زدن به جمهوری اسلامی داشتند که رزمندگان و شیرمردان دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمنان نظام مقدس با رهبری امام بزرگوار ایستادند.

وی در خصوص استقلال آموزش و پرورش فردیس بیان داشت: درخواست ما از مدیرکل جدید آموزش و پرورش البرز این است که ساختمان فعلی اداره آموزش و پرورش مستقل به عنوان شهرستان فردیس باشد و ناحیه ۲ کرج را در نواحی دیگر شهرستان کرج ادغام کنند.

اینانلو اظهارداشت: ۹۸ هزار دانش آموز متعلق به شهرستان فردیس و ۶ هزار نفر دانش آموز مربوط به ناحیه دو کرج می باشد که امیدوارم هر چه زودتر اداره اموزش و پرورش  تفکیک شود.

۷۴۱۳/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.