سردار غلام‌عسگر کریمیان روز دوشنبه  در جلسه شورای اداری اردبیل در نمایشگاه دفاع مقدس اردبیل افزود: مسئولان  از  بطن جامعه برخاسته‌اند و باید برطرف شدن مشکلات موجود در جامعه را در اولویت قرار داده و مسائل اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی را رصد و نسبت به ساماندهی آنها اقدام کنند.

وی اضافه کرد: برای برطرف کردن مشکلات جامعه باید روحیه دفاع مقدس در مدیران حاکم باشد و حتی بهتر از روحیات دفاع مقدس باید در برابر  جنگ نرم اقتصادی مقابله کرد.

کریمیان با بیان اینکه مکانیزم‌های دفاعی و نظامی کشور مستحکم شده است افزود: دشمن در چهار لایه درصدد ضربه زدن به کشور است که لایه اول تهدیدات نظامی است که با لارفتن مکانیزم‌های دفاعی کشور هیچ نگرانی در این زمینه نیست، لایه دوم تهدیدهای  تروریستی دشمن است که ما در برابر این تهدیدات  اقدامات پیشگیری حتی در فرا سوی مرزها انجام شده است.

معاون آموزش و پژوهش سازمان پدافندغیرعامل کشور گفت: لایه سوم تهدیدات دشمن بحث اقتصاد است که در ذیل جنگ نرم تعریف شده و تا به استقلال و توان کافی اقتصادی نرسیم نمی‌توانیم به استقلال سیاسی برسیم و به فرموده مقام رهبری اگر استقلال سیاسی وجود نداشته باشد نمی توان به آرمان های انقلاب دست یافت.

کریمیان لایه چهارم تهدیدات دشمن را تهدیدات سایبری دانست و گفت: تهدیدات سایبری از سوی دشمن روزبروز بیشتر شده و باید مراقب این تهدیدات باشیم  البته صفوف مستحکمی در برابر لایه‌های سایبری دشمن ایجاد شده و خودشان به این نتیجه رسیده اند که تاب مقاومت در برابر ایران اسلامی را ندارند.

 معاون آموزش و پژوهش سازمان پدافندغیرعامل کشور بحث صلح‌طلبی و جنگ طلبی با آمریکا را یادآور شد و گفت: این بحث‌ها در روزهای اخیر در محافل سیاسی بسیار مطرح است و  باید هوشیار بود، بعضی‌ها دوست دارند صلح بین ایران و آمریکا رخ بدهد و بعضی‌ها نانشان در جنگ است ولی به فرموده مقام رهبری ما اهل جنگ نیستیم و از طرفی به دشمن هم اعتماد نداریم چرا که دشمن باید رفتار خود را تغییر دهد.

کریمیان بیان کرد: دشمن در حال اجرای ماموریت‌های عملیاتی بر علیه ما است و جنگ روانی گسترده ای را در بین مردم رواج داده که با اقدامات پدافندی می‌توان بر این توطئه‌ها چیره شد.

۷۱۱۰/۶۰۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.