مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه با شعار " ما پیروزیم " گفت: این هفته فرصت خوبی برای ارج نهادن به دلاورمردی‌های رزمندگان و مردم و  شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

سردار غلامعلی کفاش روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: به برکت ایثار، شجاعت، حماسه‌ها و دلاورمردی‌های جوانان این سرزمین  امروز کشور در اوج اقتدار، امنیت و صلابت به سر می‌برد که باید جامعه و بویژه جوانانی که دوران دفاع مقدس را درک نکردند در جریان این رشادت‌ها قرار گیرند.

وی بیان کرد: اقتدار و صلابت ایران اسلامی امروز به جایی رسیده که دشمن جرات کوچکترین تجاوز و تعدی به حریم جمهوری اسلامی را ندارد و جوانان ایرانی با سلاح بومی خود توانستند پیشرفته‌ترین پهباد آمریکایی را  ساقط و اقتدار آنان و رژیم صهیونیستی را درهم بشکنند.

کفاش اضافه کرد: به برکت حماسه آفرینی دوران دفاع مقدس و ایثار شهیدان این آب و خاک  انسجام، وحدت و اقتدار جبهه مقاومت اسلامی امروز ابهت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی  را در هم شکسته و همه قبول دارند اسلام با ولایت فقیه باید در سرتا سر جهان گسترش یابد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: با وجود اینکه امروز شدیدترین تهدیدها علیه ایران اجرا شده اما تاکنون هیچ یک از این توطئه‌ها و فشارها در مقابل عزم و اراده ملت ایران به نتیجه نرسیده  است.

کفاش اضافه کرد: همانطور که در دوران دفاع مقدس با توکل بر خدا و پیروی از رهنمودهای بینانگذار انقلاب اسلامی به پیروزی رسیدیم امروز نیز در شرایط جنگ تحمیلی اقتصادی با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی می‌توانیم دشمن را بار دیگر شکست دهیم.

وی یادآور شد: با تلاش‌های انجام شده امید می‌رود بزودی زمین مورد نیاز برای ساخت موزه دفاع مقدس در استان بوشهر تامین شود.

کفاش ادامه داد: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۳۰۰ برنامه در این استان تدوین شده که از جمله مهمترین آنها رونمایی از ۱۱۸ خاطره دوران دفاع مقدس در قالب کتاب صوتی، رونمایی از موسیقی شهدای غواص، آغاز هشت نمایش مربوط به شهدای دوران دفاع مقدس، رونمایی از کتاب یک دریا نیاز، نکوداشت پیشکسوتان و رونمایی از کتاب دفاع مقدس، تجلیل از رزمندگان عملیات ثامن الائمه از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر است.

۶۰۴۷/۶۰۴۳  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.