به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در نشست ستاد انتخابات استان البرز  با اشاره به اینکه اکنون استکبار جهانی با ایجاد فضای تبلیغاتی و روانی درصدد تضعیف روحیه مردم ایران اسلامی است، افزود: در مقابل این هجمه بزرگ که دشمنان با صرف هزینه های گزاف اهرم های قدرتمندی نیز به خدمت گرفته اند، عزم و اراده مسئولان و متولیان نظام فزونی یافته است.
وی ادامه داد: این روزها فضای کشور مانند دوران دفاع مقدس مملو از همدلی، اتحاد، انسجام و وفاق است که این امر مهم در سطوح مختلف مسئولان و مردم بیش از پیش نمود عینی دارد.
شهبازی با اشاره به عملکرد غرور آفرین وزیر امور خارجه کشور، گفت: سردار دیپلماسی ایران شخصیت بزرگی است که همواره نامش در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد، کسی که پای میز مذاکره با ۶ قدرت بزرگ جهان براساس نظامات بین المللی توفیق ارزشمند برنامه جامع مشترک را رقم زد.
وی افزود: استکبار جهانی در مقابل قدرت دیپلماسی محمدجواد ظریف احساس ضعف کرده و وی را به دلیل این ترس بزرگ تحریم کرده است، اما استقبال سران قوای حاکم در کشور با استقبال از او در نهایت اتحاد و وفاق پشتیبانی نظام را از این وزیر شایسته و توانمند اعلام کردند.
استاندار البرز اضافه کرد: اکنون برخلاف شرایط و فشارهای موجود، بر اساس سند چشم انداز و برنامه ششم توسعه در حوزه های مختلف با سرعت در حال نیل به تحقق اهداف و برنامه های ترسیم شده، هستیم.
وی با ابراز امیدواری از اینکه افزایش اتحاد و همدلی در جامعه نوید بخش آینده ای روشن برای کشور است، گفت: با چنین شرایطی به سوی برگزاری انتخاباتی پرشور و شعور با مشارکت حداکثری مردم می رویم.
شهبازی عنوان کرد: براساس سیاست های دولت ملاک و مناط رای ملت است، بلکه بستر لازم را برای فعالیت تمامی کاندیداها از تمامی احزاب و گروه های قانونی و تابع قوانین نظام جمهوری اسلامی فراهم می کنیم تا مردم آزادانه به نماینده مورد نظر خود رای بدهند.
استاندار البرز گفت: در انتخابات، کار ما به عنوان نمایندگان دولت، تسهیل گری و اجرای دقیق وظیفه سنگین اجرایی در زمینه برگزاری انتخابات است.
وی افزود: برای تقویت اعتماد عمومی باید به جد در راستای رعایت اصل بی طرفی در انتخابات اهتمام ویژه ای داشته باشیم چراکه چنین امری در افزایش مشارکت مردم تاثیر بسزایی دارد.
شهبازی، مسئولان را به دیدارهای چهره به چهره با مردم مکلف کرد و خاطرنشان کرد: بر این اساس مسئولان از مشکلات بطن جامعه آگاه می شوند و با اشراف کامل به حل موانع می پردازند.
وی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی مسئولان استان از اقدامات و دستاوردهای دولت و نظام در البرز، گفت: البرز با سرعت در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و حضور مسئولان ملی این روند را تسریع کرده چراکه هر گونه مطالبه و درخواستی در سطوح ملی مطرح شده با همراهی و حمایت مسئولان ملی مواجه شده است.     
استاندار البرز افزود: از فرمانداران انتظار می رود با توجه به اینکه ملاک و مناط برای انتخاب رای ملت است، برای هیات اجرایی انتخابات در شهرستان ها با حساسیت و دقت بالایی نسبت به انتخاب افراد اقدام کنند و در این رابطه هیچ گونه کوتاهی و اهمالی نداشته باشند چراکه اگر خطایی رخ دهد برخورد جدی صورت می گیرد.
وی با تاکید بر ضرورت برگزاری پویای جلسات ستاد انتخابات استان البرز، ادامه داد: ما تامین امنیت تمام کاندیداهای قانونی و رای دهندگان را بر عهده داریم که برای تحقق این امر از هیچ تلاش فروگذار نخواهیم کرد.
شهبازی با تاکید بر اینکه اکنون بیش از گذشته به وفاق و همدلی و وحدت نیاز داریم، گفت: باید بستر لازم را برای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم برای تحکیم اقتدار، امنیت، آرامش و ثبات نظام جمهوری اسلامی فراهم کنیم.
وی افزود: با تعصب ویژه ای تحقق سیاست های عمومی دولت که منتخب اکثریت مردم و مورد تنفیذ مقام معظم رهبری است را در استان پیگیری می کنم و کوچکترین تخلفی در این مسیر از سوی مسئولان قابل چشم پوشی نیست.
استاندار البرز اتحاد و انسجام موجود بین مسئولان استان را نقطه عطفی برای برگزاری انتخاباتی پرشور دانست و اضافه کرد: برای تحکیم این مهم در البرز تمام تلاش خود را خواهم کرد.

۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.