به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز شنبه در نشست سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دفتر امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  یک نهاد انقلابی و مردمی است و برخواسته از مردم است که هماهنگی مناسبت های ملی و مذهبی را برعهده دارد.

وی گفت: شورای هماهنگی  تبلیغات اسلامی در این چهل سال عملکرد درخشانی داشته و مطابق با آرمان ها و ارزش های انقلاب بوده است.

وی افزود: در صحنه نگه داشتن مردم از وظایف مهم شورا است و حضور مردم باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان است.

وی بیان کرد: جهت دهی مردم در راستای انقلاب اسلامی از دیگر وظایف شورای هماهنگی است، مقام معظم رهبری به دلیل حضور مردم در صحنه به گذشته افتخار می کند و به آینده امیدوار است.

امام جمعه خرم آباد گفت: موضع گیری به موقع و انقلابی در حوادث مختلف از دیگر وظایف شورا هماهنگی است همچنین هماهنگی و ایجاد زمینه برای حماسه های ملی ، حماسه آفرینی و ایجاد حماسه از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

آیت الله میرعمادی افزود: تبیین تاریخ و دستاوردهای انقلاب از دیگر وظایف شورا می باشد و تاریخ انقلاب نباید به فراموشی سپرده شود چراکه دشمنان دائما بمباران تبلیغاتی میکنند که باید در این راستا روشن گری شود.

وی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از وظایف مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برشمرد و ادامه داد: آنچه در 22بهمن جلوه گری می کند نتیجه تلاش یکساله این نهاد انقلابی است.

وی اضافه کرد: دشمنان می خواهند دستاورد انقلاب را وارونه جلوه دهند، در گذشته عده ای خاص در رفاه بودند اما امروزه ضعیف ترین فرد جامعه فرزند خود را به دانشگاه می فرستد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: نظام جمهوری اسلامی مصمم به مبارزه با فساد و مبارزه با حقوق های نجومی است و شورای هماهنگی باید روحیه مقاومت و شکرگذاری را در مردم تقویت کند.

آیت الله میرعمادی بیان کرد: امروزه نتیجه روحیه مقاومت را مشاهده می کنیم چراکه عربستان را وادار کرده به سمت ایران بیاید اما عده ای ترسو معتقد بودند جنگ رخ می دهد و شورا باید روحیه مقاومت را تقویت کند.

وی اضافه کرد: در بدترین شرایط سخت تحریم هستیم و اگر هوشیار نباشیم دشمن سوءاستفاده میکند هرکجا بصیرت بخشی نکردیم آسیب دیده ایم.

آیت الله میرعمادی بیان کرد: انتظار داریم شورا فعال برخورد کند و یک گروه اندیشه ورز، برنامه ریز داشته باشد و جلسات را هفتگی برگزار کند و با رصد امور مسایل را به دستگاه ها منتقل کند.

3210/6060

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.