نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای‌اسلامی به اهمیت گردشگری اشاره کرد و گفت: نباید از این صنعت سودآور غافل شد چرا که البرز می تواند با توجه به ظرفیت فرودگاه‌های پیام و مهرآباد، به عنوان قطب گردشگری مطرح شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عزیز اکبریان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، گفت: استان البرز، استانی جدا شدنی از تهران نیست بلکه کمکی برای پایتخت محسوب می شود لذا لازم است توجهی ویژه برای این استان صورت گیرد.

وی افزود: سفرهای استانی به البرز با توجه به پتانسیل‌های موجود استان صورت می‌گیرد و این فرصت خوبی خواهد بود برای مدیران که از ظرفیت های البرز در راستای اهداف ملی، اقدامات خوبی انجام دهند.

اکبریان به صنایع تولیدی البرز اشاره کرد و گفت: این استان به عنوان قطب کشاورزی، آمار قابل توجهی از محصولات کشاورزی کشور را تامین می کند و به عنوان نمونه تولید 70 تا 80 درصد قارچ کشور در البرز است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی به اهمیت گردشگری اشاره کرد و گفت: نباید از این صنعت سودآور غافل شد چراکه البرز می تواند با توجه به ظرفیت فرودگاههای پیام و مهرآباد، به عنوان قطب گردشگری مورد توجه قرار گیرد.

اکبریان با عنوان اینکه تسهیلات تولید و اشتغال قابل تقدیر است، افزود: وام و تسهیلات خوب است اما با درنظر گرفتن مکان‌های گردشگری چون جاده چالوس، شهرستان طالقان، منطقه گردشگری برقان و بسیاری از ظرفیت‌های موجود در البرز، می توان از این حوزه سودآوری خوبی داشت.

وی به سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز اشاره کرد و گفت: ناپایداری ارز باعث شده در بخش تولید، سرمایه گذاران با مشکل روبرو شوند و رونق و سودآوری قابل توجهی ندارند بنابراین لازم است در این خصوص تمهیدات ویژه از طرف مدیران کشور صورت گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.