مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از ثبت نام چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر در این استان از تاریخ 4 خرداد لغایت 10 تیرماه سالجاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل خلیلی در خصوص مهمترین اهداف برگزاری جشنواره تعاونی های برتر، اظهار داشت: این جشنواره در راستای معرفی توانمندی های بخش تعاون به اقشار مختلف جامعه و مسئولان با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در جامعه و ارج نهادن به زحمات تلاشگران بخش تعاون برگزار می شود.

وی افزود: ارتقاء جایگاه و اهمیت تعاون و مشارکت در جامعه، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون کشور، تشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف، معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی برای بهره‌گیری سایر تعاونی‌ها و ایجاد فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی و بومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی هر ساله با حضور مقامات برجسته کشوری و استانی، تعاونگران، پیشکسوتان و مدیران ارشد بخش تعاونی از اهداف دیگر جشنواره محسوب می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با معرفی گرایشهای تعاونی ها به منظور شرکت در این جشنواره خاطر نشان کرد: در چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر، تمامی شرکت‌ها و اتحایه های تعاونی در گرایش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، خدماتی، تأمین نیاز تولیدکنندگان، تأمین نیاز مصرف کنندگان، تأمین نیاز صنوف خدماتی، اعتبار، دهیاری‌ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، بنیاد تعاون و کارآفرینی واتاق تعاون می‌توانند برای حضور در جشنواره ثبت نام کنند.

وی ادامه داد : تعاونگران استان البرز  می توانند برای شرکت در این جشنواره از تاریخ  4 خردادماه لغایت 10تیرماه سالجاری با مراجعه به آدرس اینترنتی taavonibartar.mcls.gov.ir   ثبت نام نمایند. همچنین دبیرخانه این جشنواره در مدیریت تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با شماره تلفن 32128000 داخلی 204، آماده پاسخگویی علاقه مندان است.

شایان ذکر است جشنواره تعاونگران برتر استان البرز هر ساله در شهریورماه و درهفته تعاون برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.