به گزارش ایرنا، سرهنگ دوم پاسدار مجید زنجانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر برگزاری برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی که همزمان با هفته معلم می باشد، افزود: استاد شهید مرتضی مطهری نماد تولید اندیشه و اخلاق اسلامی است و این دلیلی است برای اینکه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه مقارن با شهادت استاد شهید مرتضی مطهری تعیین و نامگذاری شده است.
وی با تاکید بر توجه به تربیت اسلامی، اظهار داشت: نقش شهید مطهری به عنوان یک عالم دینی در کنار امام راحل (ره) در تببین اندیشه‌های اسلام ناب محمدی(ص) و مبارزه با اندیشه‌های ناپاک و غبارآلود بی بدیل بود.
وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری ،هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ابراز امیدواری کرد که همگان از چشمه جوشان وفیاض آثار استاد شهید مطهری بهرمند شوند.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: رسیدن به مقام و منزلت متعالی قوام و پایداری، ثبات اندیشه و استقلال فکری را می‌‌طلبد که خوشبختانه شهید مطهری خود را به این صفات آراسته بود و بلکه فراتر از آن قدم برداشته بود.
زنجانی با تاکید بر اینکه سپاه، تشکیلاتی عقیدتی و تربیتی است و اگر چیزی غیر از این باشد سپاهی در کار نیست، تصریح کرد: در مسائل عقیدتی و سیاسی نباید به هفته عقیدتی سیاسی اکتفا کرد بلکه باید خروجی و امتحان نهایی ما هفته عقیدتی سیاسی باشد.
6156/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.