ماموستا مصطفی محمودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه معمار کبیر انقلاب از بیان سخن حق ابایی نداشت، ادامه داد: امام راحل اسلام را زنده کرد و کمتر کسی با نام امام خمینی(ره) آشنا نیست.
امام جمعه پیرانشهر تیزبینی و سیاستمداری را بارزترین ویژگی امام راحل عنوان کرد و گفت: ایشان علاوه بر تیزبینی و سیاستمداری انسانی عارف و متقی و ساده زیست بود.
ماموستا محمودی ادامه داد: بنیانگذار انقلاب استقلال، آزادی و حاکمیت اسلامی را برای ملت ایران به ارمغان آورد و با تمام توان به حمایت از مستضعفان پرداخت.
امام جمعه پیرانشهر معمار کبیر انقلاب را نماد کامل وحدت و همبستگی عنوان کرد و افزود: امام راحل بین شیعه و سنی وحدت و یکدلی حاکم کرد چنانکه امروز اختلافی بین شیعه و سنی وجود ندارد.
وی اضافه کرد: معمار کبیر انقلاب در همان اوایل انقلاب فتنه برخی مزدوران بیگانه را که اقدام به اختلاف افکنی میان شیعه و سنی می کردند، افشا کرد.
ماموستا محمودی ادامه داد: امام راحل نماد ایمان و تقوای واقعی بود و با اعتقاد راسخ قدم در راه مبارزه قدم گذاشت و با شجاعتی بی نظیر در برابر آمریکا نخستین قدرت جهانی بپا خاست.
به گزارش ایرنا، امام خمینی(ره) در روز بیستم جمادی الثانی 1320 هجری قمری مطابق با 30 شهریـور 1281 هجری شمسی ( 24 سپتامپر 1902 میلادی) در شهرستان خمین از توابع استان مرکزی ایران در خانواده ای اهل علـم، هجرت و جهاد دیده به جهان گشود و در 14 خرداد سال 1368 هجری شمسی به ملکوت اعلی پیوست.
امسال بیست و نهمین سالگرد رحلت ملکوتی معمار کبیر انقلاب است.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.