قاسم محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امام (ره) دارای ویژگی های خاص و ممتاز بودند که باید به درستی به نسل جوان تبیین شود.
وی اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) از شروع مبارزات خود از سال 42 همواره استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار را در نوک پیکان حملات خود قرار داده و اسرائیل صهیونیست را مولود نامبارک آمریکایی دانستند.
محمدی افزود: تکیه بر استقلال سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی کشور از شعارهای بنیادی و مبنایی امام (ره) بود که همواره تا آخر حیات مبارکشان برآن پافشاری می کردند.
وی اظهار کرد: امام (ره) در نوع خود و بلوک خود، فردی مومن و متعبد انقلابی بودند و همواره پایندی خود را در حمایت از اقشار پائین جامعه نشان دادند و از مرفهین بی درد و ثروتمندان و همچنین اشراف بی مسئولیت تبری می جستند.
محمدی افزود: اعتقاد و اعتماد کامل بر نیروها و جوانان مومن و انقلابی ایران از دیگر خصوصیات بارز بنیانگذار انقلاب اسلامی در مواجهه با تهدیدات داخلی و خارجی بود.
وی ادامه داد: عدم سازش با دشمنان قسم خورده اسلام و ترسیم خط مبارزه ممتد و طولانی در ریشه کن کردن ظلم و فساد از جهان و کشورهای منطقه، پایبندی به مبانی و ارزش های انقلاب اسلامی و هدف گیری مستمر آرمان ها و همت بلند برای رسیدن به آنها و در یک جمله پایبندی به استقلال همه جانبه کشور و تبعیت نکردن از دشمن از شاخصه های ممتاز امام راحل بود.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.