«سامانه کارا تحت نظارت و به دبیری وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به ‌منظور سهولت فرایند اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی و عشایری با عضویت سایر وزارتخانه دی‌ماه سال گذشته آغاز به کار کرد».
محمدرضا میرزایی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال 161 نفر را در بخش های مختلف کشاورزی همچون گلخانه، صنایع تبدیلی و تکمیلی، دامداری، پرورش قارچ و... فراهم کرده است.
وی اظهار داشت: با توجه به منویات رهبر فرزانه انقلاب و نامگذاری امسال به سال حمایت از کالای ایرانی، برای تحقق این شعار، این طرح با هدف حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی در سطح کشور به اجرا در آمده است.
میرزایی افزود: به همین منظور مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ ضمن تشکیل بیش از 90 پرونده به مبلغ یک هزارو100 میلیارد ریال، متقاضیان را برای دریافت تسهیلات در سامانه کارا (طرح پویا ) به بانک های عامل معرفی کرد.
وی بیان داشت: از این تعداد، 37 پرونده تقاضا دهندگان منتج به نتیجه شده و نزدیک به 110 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که زمینه ایجاد اشتغال 161 نفر را فراهم کرده است.
«شهرستان ساوجبلاغ با برخورداری از حدود 23 هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی یکی از قطب های کشاورزی البرز است.»
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.