معاون استاندار البرز گفت: به مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان، توصیه می‌شود از ظرفیت بانوان و قدرت و انرژی جوانان در بدنه آموزش و پرورش به نحو مطلوب استفاده کند.

به گزارش ابلنا، عزیزالله شهبازی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان که امروز در سالن امام علی(ع) آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور مسئولان استانی، کشوری و جامعه فرهنگی استان، افزود: معلمان شاه‌بیت اصلی خدمت در آموزش و پرورش کشور هستند.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش از سرمایه‌دارترین نهادهای کشور است که تمامی نگاه های داخلی و خارجی به‌دنبال ایجاد رد پایی از خود در این نهاد ارزشمند هستند چراکه منابع انسانی غنی، بزرگترین ثروت محسوب می‌شود.

شهبازی با عنوان اینکه طبق بررسی‌های صورت گرفته بیش از70 درصد کارکنان آموزش و پروش، تحصیلات بالاتر از کارشناسی دارند، گفت: کسانی که از ظرفیت‌های بزرگ آموزش و پرورش غافل باشند، سهمی در توسعه استان ندارند.

وی به دیدار با طیف‌ها و نگاه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و... در البرز اشاره کرد و افزود: 24 هزار فرهنگی فعال در حوزه آموزش و پرورش البرز بار سنگین مسئولیت آموزش و تربیت فرزندان البرز، به‌عنوان ایران کوچک را بر دوش دارند.

معاون استاندار با قدردانی از اقدامات و تلاش‌های مدیرکل سابق آموزش و پرورش البرز اضافه کرد: مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان باید از ظرفیت‌های بزرگ موجود، بهره کافی را ببرد.

وی گفت: به مدیرکل جدید توصیه می‌شود از ظرفیت بانوان و قدرت و انرژی جوانان در بدنه آموزش و پرورش به نحو مطلوب استفاده کند.

شهبازی افزود: ضرورت دارد با توجه به ضعف‌هایی که به دلیل رشد سریع جمعیت و مهاجرت در زیرساخت‌های آموزشی استان وجود دارد، مکانیزیمی صحیح برای بهره مندی از حضور خیرین طراحی شود.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج و توسعه ورزش در جامعه دانش‌آموزان و فرهنگیان، عنوان کرد: باید از محدودیت‌ها گذر کرده و تمهیدات لازم را برای اعمال شیوه‌های جدید و دانش‌های نوین در آموزش و پرورش، اندیشید. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: به مدیرکل جدید توصیه می‌شود از تمامی ظرفیت‌های موجود فارغ از هر نگرش و جناحی، با اتکا به شایسته‌سالاری در حلقه مدیریت آموزش و پرورش استان در راستای تحقق اهداف نظام و برنامه‌های دولت استفاده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.