به گزارش ایرنا، علی زرافشان روز سه‌شنبه در آیین معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در سالن شهید مطهری سمنان ، افزود : اگر هدف‌گذاری در امر آموزش و پرورش هدفمند باشد پیامدهای مثبت و توسعه کشور را به همراه دارد.
وی نقش آموزش و پرورش را در تربیت انسان‌های شایسته اثرگذار دانست و اظهارداشت : اگر آموزش و پرورش به تربیت شهروندان فرهیخته بپردازد جامعه مسیر کمال را طی خواهد کرد و از این ظرفیت بهره‌مند خواهد شد.
زرافشان با تاکید بر این که تحول انسان و یادگیرنده هدف اصلی تحول و مقوله انسان سازی است، تصریح کرد: لازمه عملیاتی شدن این امر تغییر نگاه ، رویکرد و نگرش به امر تعلیم و تربیت است.
زرافشان بیان کرد : برای دستیابی به جامعه توسعه یافته باید در پی تربیت افرادی باشیم که وطن پرست، عدالت گستر و وطن دوست باشند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، موفقیت های استان سمنان را در کسب بسیاری از شاخص‌های برتر، حاصل نگاه همدلانه دانست و بر استمرار آن تأکید کرد.
زرافشان با اشاره به ضرورت تحقق سند تحول بنیادین، خاطرنشان کرد : مسوولان باید برای برآورده شدن این خواسته و انتظار رهبر انقلاب و مردم توجه بیشتری داشته باشند.
به گزارش ایرنا، در این آیین از خدمات محمدرضا جهان قدردانی و محمد دستورانی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش سمنان معرفی شد.
در استان سمنان بیش از 120 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیل می کنند.
6026
*خبرنگار: محدثه عباسی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.