رئیس کمیسیون فرهنگی شورای‌شهر فردیس گفت: امکانات و زیرساخت های آموزشی در فردیس به حد کافی وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، مجتبی قاسمی در جشن آغاز سال تحصیلی جدید که امروز در مدرسه شهید رحیمی فردیس برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان، با اشاره به سخنان امام خمینی (ره)، اظهار کرد: دانش آموزان سرمایه‌های کشور هستند و باید در راستای پیشرفت و توسعه کشور تلاش کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به وجود ۹۹ هزار محصل در مدارس شهر فردیس، تاکید کرد: برخی از کلاس های درس در فردیس با حدود ۴۹ دانش آموز تشکیل شده و این نشان می دهد امکانات و زیرساخت های آموزشی در فردیس به حد کافی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه علم مدیریت، نیروی انسانی را عامل پیشرفت و توسعه کشور ها می داند، خطاب به دانش آموزان گفت: شما امروز مرحله اجتماعی شدن را می‌گذرانید و می‌توانید علاوه بر موفقیت خود، کشور را به پیشرفت برسانید. در ابتدا باید بیاموزید که هریک از شما در رشته تحصیلی خود موفق و بهترین باشید و از هیچ کوششی برای دسترسی به اهداف کوتاهی نکنید.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر فردیس با بیان اینکه فردیس دارای مخترعان، ورزشکاران و نخبگان علمی بسیاری است، خاطرنشان کرد: این مهم نشان از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های فراوان هویت این شهر است و باید به نحوی اقدام کنیم که فرزندان این خطه از میهن در تمام دوران زندگی به فردیس و فردیسی بودن خود افتخار کنند.

وی با بیان اینکه چشم امید شهر و کشور به تلاش و کوشش دانش آموزان است، تصریح کرد: جامعه پذیرای تحصیل کردگان نیست بلکه پذیرای شهروندانی موفق است و این نشان می دهد که دست یافتن به موفقیت یک مهارت است که باید آن را در طول زندگی بیاموزیم.

قاسمی از دانش‌آموزان خواست با هماهنگی مدارس در اردویی یک‌روزه میهمان صحن علنی شورای‌شهر فردیس باشند و از نزدیک تجربه کار گروهی کسب کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.