به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد حسن پاکراه دوشنبه شب در آئین گرامیداشت شهدای قیام 15 خرداد در بوشهر افزود: امام خمینی (ره) با کتاب هایی همچون 'صحیفه نور' و 'کشف الاسرار' راه را مشخص کرده و امروز نوبت ملت مسلمان جهان است که با شناخت این راه را ادامه دهند.
وی بیان کرد: یکی از ویژگی های مورد نیاز تداوم راه خمینی کبیر داشتن بصیرت است که در صورت داشتن این ویژگی می توان به خوبی نقشه دشمن را شناسایی کرد.
پاکراه گفت: دشمن امروز نگاهی به تجهیزات و ابزار نظامی ما ندارد بلکه با تهاجم فرهنگی فرهنگ غنی ملت ایران را مورد تهدید قرار داده است.
وی اظهار کرد: در این راستا زنان در سنگر حجاب و تربیت فرزند صالح و مردان با توجه به دستور دین و وظیفه شناسی باید بتوانند در این راه گامی استوار بردارند.
پاکراه افزود: در این راه نیاز است هر کسی با علم، قدرت، آبرو و وظیفه شناسی که دارد برای اسلام و انقلاب مایه بگذارد.
وی با تاکید بر امانتداری گفت: برای اینکه سرباز امام (ره) و انقلاب بود نباید از مواضع خود عقب نشینی کرد زیرا این انقلاب خون بهای شمار زیادی از شهیدان این آب و خاک است.
استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: جریان شهدای ورامین با هدف مقدسی همچون دفاع از اسلام، قرآن و شریعت حضرت محمد (ص) شکل گرفت.
پاکراه ادامه داد: رژیم ستمشاهی بدون توجه به اینکه نور خدایی به همین راحتی خاموش نمی شود در جریان حادثه ورامین قصد خاموش کردن یاران و سربازان امام راحل را در سر داشت.
وی گفت: رژیم ستمشاهی برای رسیدن به هدف خود تا توانست برابر مدرسه فیضیه و ملت ایران ایستادگی کرد ولی از این طریق نیز نتوانست در برابر ملت مبارز ایران پیروز شود.
6046/7212**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری*انتشار دهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.