به گزارش ایرنا، علی حیدری روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به برنامه ها و همایش های مناسبتی در حوزه بانوان، اظهار کرد: در برنامه ها و همایش های حجاب و عفاف باید از حضور متخصصان استفاده شود تا شاهد خروجی مناسب و قابل قبول باشیم.
وی با تاکید بر اولویت کیفیت بر کمیت همایش ها و برنامه ها، اظهار کرد: در برنامه های فرهنگی از سطحی نگری پرهیز شود و برگزاری برنامه ها و همایش ها تنها برای رفع تکلیف نباشد.
فرماندار ابهر تاکید کرد: از انتقادها نباید ناراحت شد و سوال های منتقدان باید شفاف باشد تا پاسخ منطقی به آنها داده شود، در بسیاری از موارد انتقادها موجب می شود شفاف سازی بهتری در زمینه اقدامات انجام شده ارائه دهیم که در این صورت مردم نیز نسبت به این اقدامات آگاهی بیشتری می یابند.
حیدری با اشاره به اینکه سیاست دولت تدبیر و امید تکمیل پروژه های نیمه تمام بود، ابراز کرد: در دولت گذشته طرح ها و پروژه هایی آغاز شده بود و بر اساس اسناد موجود با پیشرفت های محدود و در برخی از موارد 6 درصد رها شده بودند که بسیاری از این پروژه ها در دولت تدبیر و امید تکمیل شده است.
معاون فرماندار ابهر نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات و برنامه ریزی های گوناگون آموزش و پرورش شهرستان ابهر، افزود: مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ابهر نیز فعالیت های بسیار مناسبی انجام داده و امکانات بسیاری از طریق این مجمع به مدارس شهرستان ابهر ارائه شده است.
وی با اشاره به اینکه انتقادات را باید به فال نیک گرفت، بیان کرد: این انتقادات مسئولان را بر آن می دارد، با ارائه دوباره اسناد و مدراک حوزه فعالیت خود مردم را با جزئیات و پیشرفت اقدامات صورت پذیرفته آگاه کنند.
جلیلی با اشاره به برنامه های پیش رو در حوزه بانوان، تاکید کرد: مخاطبان این برنامه ها نباید محدود به گروه خاصی شود و مراسم ها به گونه ای طراحی و اجرا شود که اقشار مختلف بانوان جامعه را در برگیرد و همراه با تشویق و تبلیغ اهمیت عفاف و حجاب باشد.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.