به گزارش ایرنا، ' مجید حججی ' پیش از خطبه های نماز جمعه تیران طی سخنانی افزود: 11درصد حجم ترددهای استان اصفهان از جاده های شهرستان تیران و کرون انجام می شود که نیازمند کیفیت بخشی است.
وی بیان کرد: مشکلات حوزه راهداری این شهرستان منجر به بروز تصادفات زیادی شده که در یک ماهه گذشته هفت نفر در اثر حوادث ترافیکی در این منطقه جان خود را از دست داده و بیش از 30 نفر مصدوم شده اند.
فرماندار شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه در جلسه مشترک مدیران شهرستانی با مسئولان استان اصفهان تصمیم گیری هایی در حوزه راهداری این منطقه انجام شده است، گفت: بهره برداری از دو زیرگذر طی یک ماه آینده، تسریع در اجرای پروژه تعریض جاده تیران به سامان، انجام مطالعات پروژه های راهداری و اصلاح ورودی شرق تیران از جمله مصوبات این جلسه مشترک بوده است.
وی با بیان اینکه شهرستان تیران و کرون در بخش کشاورزی بیشترین پروژه را در بین شهرستان های استان اصفهان دارد، اظهارداشت: توسعه کشت گلخانه ای، توسعه مزارع کشت گیاهان دارویی و بهره گیری از فناوری های نوین از جمله اقدام ها در بخش کشاورزی تیران و کرون در دولت تدبیر و امید بوده است.
حججی اضافه کرد: برندسازی و بسته بندی تولیدات کشاورزی این شهرستان در اولویت برنامه های بخش کشاورزی است تا محصولات کشاورزی تیران و کرون با برند این شهرستان به استان های دیگر و کشورهای همسایه صادر شود.
وی به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: برای گذر از این وضعیت نیاز به همدلی، وحدت و انسجام ملی هستیم و وضعیت سخت اقتصادی نباید مانع از خدمت رسانی به مردم بشود.
وی تعامل بین مردم و مسئولان شهرستان تیران و کرون برای برطرف شدن نیازهای منطقه را خواستار شد و گفت: با تعامل بسیاری از نیازها و مشکلات قابل رفع است و نباید احزاب و گروه های سیاسی در مقابل همدیگر قرار گیرند.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
7131 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.