به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به دولتمردان اظهار داشت: این 2 شهید بزرگوار از یاران و سربازان حضرت امام خمینی (ره) بودند که وظایف خود را به نحوه احسن انجام می دادند و به انقلاب و مردم خدمت بی منت می کردند.
وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات دولت و همچنین قدردانی از زحمات دولتمردان و قوه مجریه و تجلیل از تفکر انقلابی رجایی و باهنر است و در این هفته می توان شاهد تلاش های دولتمردان در عرصه های مختلف در شهرستان بود.
امام جمعه پلدختر گفت: هفته دولت یادآور دولتمردان متعهد یعنی رجایی و باهنرمی باشد که منافقان کوردل درابتدای تشکیل انقلاب اسلامی این یاران صدیق نظام و امام راحل را از انقلاب گرفتند.
وی افزود: رجایی و باهنر یک خط فکری مکتبی و انقلابی بودندب که دولتمردان می توانند روش و مش آنها را سرلوحه کار خود قراردهند و باتمام همت کارهای آنها را مدنظرداشته باشند.
حجت الاسلام سوری خاطرنشان کرد:دولتمردان با الگوگرفتن از اخلاص شهیدان رجایی و باهنر خدمت بی منت داشته باشند و همچون این بزرگواران باهمت تمام برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.
وی افزود: دولت هایی که سرکار می آیند باید حواسشان به معیشت مردم باشد و وظیفه دارند دست نیازمندان را بگیرند سیستم حکومت اسلامی بی تفاوتی نسبت به نیازمندان را نمی پذیرد و باید از بیت المال به آنها کمک کرد.
امام جمعه پلدختر گفت: اگر در گوشه ای از دنیا افرادی نتوانند وظیفه خود را خوب انجام دهند مقصر حکومت اسلامی نیست و کسانی که مسوولیت دارند باید در ترویج دین کوشا و در مراسم های دینی شرکت داشته باشند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
7272
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.