حسین ویسمرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بهره برداری از طرح پرورش مرغ تخمگذار 35 هزار قطعه ای در روستای بله زین ، بهره برداری از طرح سیستم آبیاری تحت فشار در سطح 50 هکتار از اراضی روستای زالوآب و بهره برداری از طرح گلخانه محصولات خارج از فصل روستای تپه کوئیک با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد و 191 میلیون ریال طرح های بخش کشاورزی است که افتتاح خواهند شد.
وی اظهار داشت: بهره برداری از 55 طرح عمران روستایی از محل اعتبارات دهیاری ها در 53 روستای شهرستان و بهره برداری از 2 طرح هادی در روستاهای نهرابی و زالوآب با اعتبار 19 میلیارد و 667 میلیون ریال از دیگر طرح های این شهرستان است.
فرماندار روانسر خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال گازرسانی به چهار روستای سلکان ، قلانجه ، مسکین آباد و شهرک بنیاد مهاجرین با بهره مندی 190 خانوار و 670 نفر جمعیت با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 311 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.
ویسمرادی اظهار داشت: بهره برداری از طرح تامین آب و آبرسانی به روستای کندوله ، بهره برداری از طرح آبرسانی به مجتمع فیروزه با بهره مندی 200 خانوار روستاهای علی آباد ، گراب علیا ، گراب سفلی و فیروزه ، بهره برداری از طرح تامین آب و آرسانی به روستای کزازی و 2 طرح تامین آب و تجهیز ایستگاه پمپاژ آب مجتمع های زالوآب و جانجان از جمله طرح های بخش آب و فاضلاب روستایی است.
وی گفت: برای اجرای طرح های آبرسانی روستایی در مجموع 9 میلیارد و 830 میلیون ریال هزینه شده است.
ویسمرادی ادامه داد: بهره برداری از پنج طرح آب و فاضلاب شهری در شهرهای روانسر و شاهو و 2 طرح عمران شهری شهرداری روانسر با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد و 130 میلیون ریال از دیگر طرح های این شهرستان است که در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسند.
فرماندار شهرستان روانسر گفت: این طرح ها زمینه اشتغال 18 نفر را فراهم کرده است
ویسمرادی همچنین از کلنگ زنی 14 طرح عمران روستایی از محل اعتبارات دهیاری ها در 13 روستای بخش مرکزی و کلنگ زنی واحد پذیرایی بین راهی در مسیر روستای شبانکاره با اشتغالزایی سه نفر خبر داد و گفت: برای اجرایی شدن این طرح ها 6 میلیارد و 580 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.