به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی این شهرستان افزود: دراین ارتباط سرمایه گذار بخش خصوصی برای تاسیس شهرک کشاورزی در این شهرستان متقاضی شده که فرمانداری آماده همکاری در پرداخت تسهیلات است.
وی اضافه کرد: در این نشست مسایل و مشکلات سرمایه گذاران بخش کشاورزی با حضور خود آنان بررسی و بازدید از طرح های آنان صورت می گیرد.
فرماندارگناوه افزود: هر هفته جلسات کمیته فنی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان باحضور دستگاه ها و بانک های عامل برگزار می شود که نتایج خوبی بدنبال داشته است.
وی اظهارداشت: این شهرستان پس از دشتستان دومین تولید کننده گوشت سفید دراستان بوشهر است که باید برای حل مشکلات مرغداری ها تلاش مضاعف شود.
پاک نژاد گفت: در زمینه گازرسانی به مرغداری 0ا فعالیت های خوبی صورت گرفته و هزینه انشعاب آنها نیز بصورت اقساطی اخذ می شود.
فرماندار گناوه ادامه داد: پرداخت آب بها در دستور کار مرغداری های این شهرستان قرار گیرد و اداره آب و فاضلاب روستایی نیز با برداشت کنندگان آب غیرمجاز برخورد کند.
وی گفت: باتوجه به اینکه بوی نامطبوع مرغداری ها سبب گله مندی ساکنان روستاها شده باید برای برطرف کردن این مشکل برنامه ریزی و چاره اندیشی شود.
وی اظهارداشت: توسعه کشت گلخانه ای در دستور کار قرار گرفته و از علاقمندان به این حرفه دعوت به سرمایه گذاری می شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.