به گزارش ایرنا، این رویداد با هدف جستجو برای یافتن راهکارهایی برای حل مشکلات سلامت کشور ، شبکه سازی و توانمند سازی فعالان حوزه کسب و کار سلامت به مدت چهار روز توسط بنیاد نخبگان استان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد.
شرکت کنندگان در این رویداد ابتدا ایده‌های خود را برای حل مشکلات حوزه سلامت مطرح می کنند و سپس برای راه‌اندازی یک کسب‌ و کار از بهترین ایده‌ها، تیم‌ تشکیل می‌ دهند.
بنیاد نخبگان استان اصفهان روز پنجشنبه به ایرنا اعلام کرد: دانشجویان و دانش آموختگان رشته های علوم پزشکی و سایر رشته ها از جمله فناوری اطلاعات، مدیریت و اقتصاد می توانند در این رویداد شرکت کنند.
همچنین علاقه مندان به فعالیت های کارآفرینی و کسب و کارهای نوپا، فعالان کسب و کارهای سلامت و نوآورانه نیز می توانند در این اردو تابستانه حضور داشته باشند.
بر اساس این گزارش، شرکت‌کنندگان در این رویداد باید با اعضای تیم خود، ایده مطرح شده را در چرخه 'ساخت - سنجش - یادگیری' قرار دهند و ایده خود را به یک کسب‌ و کار تبدیل کنند.
در روز چهارم و پایانی برگزاری رویداد، همه گروه‌ها کسب ‌و کار خود را در مقابل داوران و سرمایه گذاران ارائه می‌ کنند و از گروه های برتر تجلیل می ‌شود.
بازار سلامت از جمله بازارهای جذاب برای کسب ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و کار‌های نوپا ست و رویدادهای کارآفرینی با نوآوری می‌توانند علاوه بر رفع نیازهای گسترده جامعه به رشد مناسبی در این بازار دست پیدا کنند.
رویدادهای دیگری نیز در استان اصفهان برای تقویت کسب و کارهای نوپا مانند رویداد 'هم نت' (همکاری، مشکل گشایی، نوآوری و توانمند سازی) در زمینه های مختلف از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات، روستا، مساجد، هنر، آب و پزشکی در اصفهان برگزار شده است.
ت/3011 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.